ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین عکس بندیکت کامبربچ در فیلم برکسیت / اثری از کارگردان سریال شرلوک

سه شنبه, 5 تیر, 1397
اولین عکس بندیکت کامبربچ در فیلم برکسیت
به گزارش میم ست ، چندی پیش اولین عکس بندیکت کامبربچ در فیلم برکسیت (Brexit) منتشر شد. این فیلم تلوزیونی که جدیدترین فیلم این بازیگر بزرگ می باشد ، از شبکه 4 تلوزیون انگلستان پخش خواهد شد. سکان کارگردانی این فیلم را کارگردان سریال های شرلوک (Sherlock) و آینه سیاه (Black Mirror) یعنی توبی هینز (Toby Haynes) در دست دارد. داستان فیلم برکسیت در مورد استراتژیست اصلی و رئیس سازمان ووت لیو (Vote Leave) یعنی دامینیک کامینگز با نقش آفرینی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) می باشد. این سازمان توانست با انجام تبلیغات گسترده مردم را متقاعد کند تا به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا رای دهند. این اولین باری نیست که بندیکت کامبربچ نقش یک شخصیت واقعی را بازی می کند ، وی در سال 2015 با ایفای نقش آلن تورینگ ، یک دانشمند خارق العاده کامپیوتر ، در فیلم بازی تقلید (The Imitation Game) نامزد دریافت جایزه اسکار شد. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، اولین عکس بندیکت کامبربچ در فیلم برکسیت منتشر شد. در این عکس او را بسیار متفاوت تر از زمان فیلم های دکتر استرینج (Doctor Strange) یا سریال شرلوک مشاهده می کنیم. با توجه به این عکس می توان یک استراتژیست و مغز متفکر را مشاهده کرد که پس از کار شبانه روزی جلوی دوربین آمده است.

دیگر ستارگان فیلم برکسیت عبارتند از :

روری کینیر (Rory Kinnear) بازیگر فیلم اسکای فال (Skyfall) ، جان هفرنان (John Heffernan) ، ریچارد گولدینگ (Richard Goulding) ، لیز وایت (Liz White) و ... فیلم برکسیت برای پخش در سال 2019 برنامه ریزی شده است.

اولین عکس بندیکت کامبربچ در فیلم برکسیت را می توانید در زیر مشاهده نمایید :

نظر شما در مورد این فیلم و دیگر فیلم های بندیکت کامبربچ چیست ؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. اولین عکس بندیکت کامبربچ در فیلم برکسیت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications