ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اولین تصاویر از دنباله فیلم زامبی لند منتشر شد / همه عوامل دور هم جمع شده اند

چهارشنبه, 10 بهمن, 1397
دنباله فیلم زامبی لند

به گزارش میم ست، تقریبا یک دهه از اکران فیلم زامبی لند (Zombieland) می گذرد اما به نظر می رسد که بالاخره اما استون (Emma Stone)، جسی ایزنبرگ (Jesse Eisenberg) ، وودی هرلسون (Woody Harrelson) و ابیگیل برسلین (Abigail Breslin) برای بازی در دنباله فیلم زامبی لند دور هم جمع شده اند. عکس های جدیدی از این فیلم منتشر شده که در آن شاهد این هستیم که بازیگران فیلم قدیمی به کارگردانی روبن فلیچر دوباره با هم متحد شده اند. اولین پوستر رسمی فیلم زامبی لند: دابل تپ (Zombieland: Double Tap) منتشر شد.

پل ورنیک و رت ریس به کمک هم فیلم نامه این فیلم را نوشته اند و به نظر می رسد همه عوامل فیلم قبلی که در سال 2009 منتشر شد و موفقیت های قابل قبولی هم کسب کرد، در دنباله فیلم زامبی لند هم حضور خواهند داشت. ورنیک و ریس سابقه نوشتن فیلم نامه فیلم هایی همچون دو فیلم ددپول (Deadpool) را در کارنامه هنری خود دارند و ونوم هم آخرین فیلم فلیچر است که در سال 2018 اکران شد و علی رقم نقد های منقی که دریافت کرد، در گیشه بسیار موفق بود.

بنابر گزارش های منتشر شده دنباله فیلم زامبی لند هم در امریکا جریان خواهد داشت، جایی که شخصیت های اصلی فیلم با زامبی های باهوشی برخورد خواهند کرد و در ادامه تلاش هایشان برای زنده ماندن، با گروه دیگری از انسان ها مواجه می شوند و به کمک سعی در فرار کردند از مهلکه دارند.

باریگران دیگری همچون زویی دوچ و روساریو داوسون که سابقه بازی در سریال های دیردویل (Daredevil) و لوک کیج (Luke Cage) را در کارنامه هنری خود دارند در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته اند. البته هنوز چیزی از نقش آنها در این فیلم نمی دانیم.

زمانی که فیلم زامبی لند در سال 2009 منتشر شد، ژانر زامبی محبوبیت زیادی داشت و فیلم های زیادی تا به آن لحظه در این ژانر منتشر شده بودند که از قضا فیلم های موفقی هم محسوب می شوند و طرفداران زیادی هم برای خود دست و پا کردند. این فیلم برای اکران در تاریخ 11 اکتبر 2019 (19 مهر 1398) برنامه ریزی شده است. عکس های منتشر شده از دنباله فیلم زامبی لند را می توانید در زیر مشاهده کنید :

دنباله فیلم زامبی لند دنباله فیلم زامبی لند دنباله فیلم زامبی لند

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications