ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار کلیپ جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت و دیگر سریال های شبکه HBO!

سه شنبه, 18 دی, 1397
کلیپ جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

بتازگی کلیپ جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت و فصل جدید دیگر سریال های شبکه HBO منتشر شده است. در این کلیپ رسمی جان اسنو و دنریس تارگرین را در وینترفل مشاهده می کنیم.

به گزارش میم ست ، کلیپ جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و پیش نمایشی از دیگر سریال های پرطرفدار شبکه HBO منتشر شده است. سریال های این شبکه در مراسم گلدن گلوب 2019 نیز نامزد و برنده بسیاری از جوایز شدند. حال شبکه HBO از این فرصت استفاده کرده است تا هیزم آتش انتظار طرفداران سریال های خود را کمی بیشتر کند.

فصل 8 و پایانی سریال بازی تاج و تخت یکی از مورد انتظارترین سریال های سال 2019 می باشد که در ماه آوریل از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت. فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) نیز با بازی ماهرشالا علی (Mahershala Ali) یکی دیگر از سریال های پرطرفدار می باشد که امیدوار است با انتشار فصل سوم محبوبیت فصل اول خود را دوباره کسب کند. سریال واچمن یا نگهبانان (Watchmen) هم دیگر سریال مورد انتظار شبکه HBO است اما تا امروز کلیپ یا تریلری از آن منتشر نشده بود.

حال در تازه ترین اخبار سریال و به نقل از سایت اسکرین رانت ، شبکه HBO در مراسم گلدن گلوب 2019 ، پیش نمایش یا کلیپ جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت و دیگر سریال های خود را منتشر کرد. با مشاهده این کلیپ جذاب و هیجان انگیز می توانید نیم نگاهی بر فصل جدید سریال هایی از جمله بری (Barry) ، دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) ، سرخوشی (Euphoria) ، کارآگاه حقیقی ، بازی تاج و تخت و نگهبانان داشته باشید.

اما در میان تمام این سریال ها ، هیجان مشاهده این کلیپ بیشتر برای اولین نگاه بر سریال نگهبانان و فصل 8 سریال بازی تاج و تخت و جنگ بزرگ بین پادشاهان وستروس و پادشاه شب یا نایت کینگ می باشد.

کلیپ جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت و دیگر سریال های HBO را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت و دیگر سریال های HBO چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications