ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار عکس های جدید فیلم ونوم / جدیدترین فیلم تام هاردی

شنبه, 23 تیر, 1397
عکس های جدید فیلم ونوم
به گزارش میم ست ، عکس های جدید فیلم ونوم (Venom) به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) منتشر شد. این فیلم جدیدترین و مورد انتظارترین فیلم تام هاردی (Tom Hardy) است که تا چند ماه آینده روی پرده های سینما خواهد رفت. بنا بر اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده ، فیلم ونوم جزئی از دنیای سینمایی مارول نیست. این در حالی است که قرار بوده این فیلم اولین فیلم دنیای مارول کمپانی سونی (Sony) باشد که به دنیای سینمایی مارول (MCU) افزوده می شود. تام هاردی در فیلم ونوم نقش یک روزنامه نگار به نام ادی براک (Eddie Brock) را بازی می کند که درگیر یک رسوایی بزرگ شده و سعی می کند تا وضعیت شغل و حرفه ی روزنامه نگاری خود را به حالت قبلی بازگرداند. او برای این کار راهی سن فرانسیسکو می شود تا شرکت شیدی لایف و رئیسش دکتر کارلتون دریک (با بازی ریز احمد (Riz Ahmed)) را بررسی کند . او با این کار نه تنها زندگی عادی گذشته خود را بدست نمی آورد بلکه دچار دردسرها و مشکلات بزرگتری نیز می شود. فیلم ونوم از کتاب کمیک ونوم : محافظ سمی (Venom: Lethal Protector) نوشته ی دیوید میشلینی (David Michelinie) ، توسط جف پینکنر (Jeff Pinkner) و اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) اقتباس شده است. حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، عکس های جدید فیلم ونوم توسط مجله خبری EW منتشر شده است که می توانید آنها را در زیر مشاهده کنید. در این عکس ها تام هاردی را در حالت عادی ادی براک و همچنین در شکل موجود ترسناک سمی سیاه می بینیم.

بتازگی کارگردان فیلم ونوم یعنی روبن فلیشر در مصاحبه ای در مورد این فیلم بیان کرد :

" معمولا یه نیروی فراطبیعی از طریق موجودات فضایی به میان انسان ها اضافه می شود و باید راه نجات و تطابق خود در زمین را پیدا کند. اما در فیلم ونوم موضوع در مورد دو نفر است که باید با هم همکاری کنند تا بتوانند یک رابطه دوجانبه مسالمت آمیز ایجاد کنند. " لازم به ذکر است که فیلم ونوم در تاریخ پنجم اکتبر 2018 مصادف با 13 ام مهرماه 1397 روی پرده های سینما به نمایش در خواهد آمد.

عکس های جدید فیلم ونوم و پوستر آن را می توانید در زیر مشاهده نمایید :

نظر شما در مورد این فیلم و دیگر فیلم های تام هاردی چیست ؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس ها و پوستر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید. عکس های جدید فیلم ونوم عکس های جدید فیلم ونومعکس های جدید فیلم ونوم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications