ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار تصاویر جدید از فصل چهارم سریال واعظ

جمعه, 3 خرداد, 1398
انتشار تصاویر جدید از فصل چهارم سریال واعظ

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال تصاویر جدیدی از سریال واعظ (Preacher) منتشر شده که در ادامه می توانید این تصاویر را ببینید. سریال واعظ محصول شبکه ی AMC است و در فصل چهارم به پایان خواهد رسید. پخش فصل چهارم سریال Preacher قرار است از تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۹ (۱۳ مرداد ۱۳۹۸) از شبکه AMC آغاز شود. 

دومینیک کوپر در نقش جسی کاستر، جو گیلگان در نقش کسدی، روث نگا در نقش تولیپ اهیر، پیپ تورنس در نقش هر استار، نوآ تیلور در نقش آدولف هیتلر، گراهام مک‌تاویش در نقش سینت او کیلرز، جولی آن امری در نقش لارا فیدراستون و ایان کالتای در نقش Arseface از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Preacher باز خواهند گشت. این سریال براساس کمیکی به همین نام اثر گارث انیس و استیو دیلون تولید و منتشر می‌شود. وظیفه ساخت و تولید فصل چهارم سریال Preacher، مانند سه فصل اول بر عهده سث روگن و ایوان گلدبرگ بوده است.

سریال Preacher داستان جسی کاستر، کسدی و تولیپ اهیر را روایت می‌کند که شهر انویل را برای پیدا کردن خدای واقعی ترک کردند و وارد یک سفر جاده‌ای و خطرناک شدند. در فصل سوم این سریال شاهد بازگشت جسی به انجلویل، جایی که در آن بزرگ شده، بودیم که بار دیگر زخم‌ها و کینه‌های قدیمی او باز شد و حال او باید با هر استار در فصل چهارم مواجه شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال پریچر منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که در فصل چهارم این سریال باید شاهد نبرد نهایی هر استار با جسی کاستر باشیم. همچنین انتظار می‌رود که فصل چهارم سریال Preacher مانند فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

انتشار تصاویر جدید از فصل چهارم سریال واعظ انتشار تصاویر جدید از فصل چهارم سریال واعظ انتشار تصاویر جدید از فصل چهارم سریال واعظ

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications