ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار تریلر فصل 2 سریال همتا / یکی از بهترین سریال های سال 2018

شنبه, 28 مهر, 1397
تریلر فصل 2 سریال همتا
به گزارش میم ست ، تریلر فصل 2 سریال همتا (Counterpart) منتشر شده است. این روزها که اغلب سریال های خوب شبکه های کابلی (مانند بازی تاج و تخت ، وست ورلد و ...) بینندگان را برای سال ها در انتظار فصل جدید می گذارند ، فصل دوم سریال همتا با بازی جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) در کمتر از یک سال فاصله با فصل قبلی ، از شبکه استارز (Starz) منتشر خواهد شد. فصل اول سریال همتا توانست نظرات منتقدان و علاقه مندان به فیلم و سریال را به خود جلب کند و حتی بسیاری آن را یکی از بهترین سریال های سال 2018 می دانند. داستان سریال همتا در جهانی روی می دهد که در دهه 1980 میلادی به دو نیم تقسیم شده است. البته مردم عادی از وجود این جهان موازی بوجود آمده خبر ندارند ، اما یک نوع درگاه ارتباطی بین این دو جهان در برلین وجود دارد که در طول سالها محل ملاقات افراد دو جهان بوده است. این در حالی است که از زمان جدا شدن این دوجهان تا به امروز ، هر کدام به سوی متفاوتی رفته و حالا تفاوت های بسیاری با هم دارند. در جهان موازی بوجود آمده هرکسی یک "همتا" دارد و یکی از عناصر خاص و جالب توجه فصل اول سریال همتا مشاهده تفاوت بین کاراکتر هاوارد (با بازی سیمونز) در دنیای عادی و هاواردی بود که در دنیای موازی قرار دارد. همانطور که داستان پیش می رفت ، هر کدام از بازیگران در دو نقش متفاوت با کاراکتری یکسان و همچنین در داستانی پیچیده و سرشار از احساساتی مشاهده می شدند که هر لحظه راه جدیدی برای غافلگیر کردن بینندگان پیدا می کرد. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، تریلر فصل 2 سریال همتا منتشر شده است که آن را در پایین مطلب برای مشاهده شما عزیزان قرار داده ایم. در فصل 2 سریال همتا ، به این موضوع پرداخته خواهد شد که چگونه انتخاب های کوچک زندگی می توانند باعث تغییر های بزرگ در آینده شوند و این موضوع احتمالا با همان دو هاوارد مشابه از دو جهان متفاوت به نمایش گذاشته خواهد شد. فصل 2 سریال همتا در نهم دسامبر مصادف با 18 ام آذرماه از شبکه استارز روی آنتن خواهد رفت.

بازیگران اصلی سریال همتا عبارتند از:

اولیویا ویلیامز (Olivia Williams) ، هری لوید (Harry Lloyd) ، نیکلاس پیناک (Nicholas Pinnock) ، نازنین بنیادی (Nazanin Boniadi) ، سارا سرایوکو (Sara Serraiocco) ، بتی گابریل (Betty Gabriel) و جیمز کرامول (James Cromwell).

تریلر فصل 2 سریال همتا را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد داستان و بازیگران و تریلر فصل 2 سریال همتا چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس ها و پوستر ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.
تریلر فصل 2 سریال همتا تریلر فصل 2 سریال همتا تریلر فصل 2 سریال همتا تریلر فصل 2 سریال همتا تریلر فصل 2 سریال همتا

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications