ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار غیر قانونی نسخه بلوری فیلم سینمایی همه می دانند ساخته اصغر فرهادی

سه شنبه, 6 آذر, 1397
فیلم سینمایی همه می‌ دانند
به گزارش میم ست، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیود، نسخه بلوری فیلم سینمایی همه می‌ دانند به کارگردانی اصغر فرهادی منتشر شد و روابط عمومی این فیلم درباره این انتشار غیرقانونی بیانیه‌ای داد.
همانطور که احتمالا می‌دانید، صبح امروز بود که نسخه بلوری فیلم سینمایی همه می‌ دانند به کارگردانی اصغر فرهادیمنتشر شد. با توجه به این که اکران این فیلم در کشورهای مختلف در جریان است و به زودی قرار است در کشورهای دیگر نیز اتفاق بیفتد، روشن است که انتشار نسخه بلوری «همه می‌دانند» به صورت غیرقانونی صورت گرفته است. چند ساعت پس از انتشار نسخه‌ی بلوری فیلم، روابط عمومی فیلم «همه می‌دانند» به این اتفاق واکنشی نشان داد. ثمین مهاجرانی، به عنوان نماینده روابط عمومی «همه می‌دانند» بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:
متاسفانه نسخه‌اى از فیلم سینمایی همه می‌ دانند در فضاى مجازى منتشر شده است. با توجه به آنكه هنوز فيلم در بسيارى از كشورها به روى پرده نرفته و در حال حاضر نيز نمايش آن در بعضى از كشورها ادامه دارد، انتشار غير قانونى اين فيلم روند اكران آن را دچار آسيب خواهد كرد. به همين خاطر انتشار و كپى اين فيلم تا پيش از پايان اكران‌هاى ساير كشورها مورد رضايت تهيه كنندگان نیست. لازم به ذكر است موارد نقض کپی‌رایت مالکان اثر به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.
فیلم سینمایی همه می‌ دانند جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی است که برای اولین بار به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن در سال گذشته به نمایش درآمد. این فیلم  اسپانیایی زبان که پنه لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین را به عنوان بازیگر دارد، شانس نمایندگی سینمای اسپانیا را در اسکار داشت که البته این شانس را از دست داد. اصغر فرهادی، کارگردان این فیلم سینمایی مدتی پیش به صورت روشنی اعلام کرده بود که امکان اکران و نمایش فیلم «همه می‌دانند» در ایران وجود ندارد. فیلم سینمایی همه می‌ دانند
فیلم سینمایی همه می‌ دانند

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications