ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار اولین تیزر تریلر فیلم دامبو ، فیل پرنده دیزنی !

جمعه, 25 خرداد, 1397
انتشار اولین تیزر تریلر فیلم دامبو ، فیل پرنده دیزنی !
به گزارش میم ست ، چندی پیش اولین تیزر تریلر فیلم دامبو (Dumbo) منتشر شد. کارگردانی این فیلم لایو اکشن (live-action) را تیم برتون (Tim Burton) بر عهده دارد. این فیلم داستان کلاسیک دیزنی (Disney) در مورد بچه فیل پرنده را نمایش می دهد که انیمیشن آن در 23 اکتبر سال 1941 مصادف با 7 آبان 1320 موفق به دریافت جایزه اسکار شد. حال با جدیدترین تکنولوژی فیلم سازی ، کمپانی دیزنی این انیمیشن نوستالژیک را بازسازی کرده است. در توضیحات فیلم دامبو آمده است : " جایی که تفاوتها پذیرفته شده ، خانواده ها خوشحال هستند و رویاها به پرواز در می آیند. " حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، اولین تیزر تریلر فیلم دامبو منتشر شده است. با مشاهده این تیزر میتوانیم نگاهی کوتاه بر نحوه ساخت و مهارت های برتون در این فیلم داشته باشیم. وی این فیلم را از روی فیلمنامه ای به قلم ارن کروگر (Ehren Kruger) ساخته است.

بازیگران اصلی فیلم دامبو عبارتند از :

کالین فارل (Colin Farrell) ، مایکل کیتون (Michael Keaton) ، دنی دویتو (Danny DeVito) ، اوا گرین (Eva Green) ، آلن آرکین (Alan Arkin) ، فینلی هابینز (Finley Hobbins) و نیکو پارکر (Nico Parker) . فیلم دامبو برای انتشار در تاریخ 29 مارس 2019 مصادف با 9 فروردین 1398 برنامه ریزی شده است.

اولین تیزر تریلر فیلم دامبو را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد فیلم دامبو و بازیگران آن چیست ؟ نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications