ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

امیر پروین حسینی تهیه کننده خجالت نکش: عدالت در سینما وجود ندارد

چهارشنبه, 16 خرداد, 1397
امیر پروین حسینی

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار سینمای ایران امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما در گفتگویی با اشاره به وضعیت اکران فیلم در سینماها گفت: معمولا فیلم ها در ماه مبارک رمضان با افت فروش همراه است، اما «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی توانسته است فروش خوبی داشته باشد و این مساله می تواند رتبه فیلم را در جدول فروش هفتگی بالا ببرد.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر فیلم ها در سانس های کافی نمایش داده نمی شوند به عنوان مثال «خجالت نکش» در بعضی از سینماها تنها سه سانس نمایش دارد و هنوز فیلم هایی که از نوروز اکران شده اند از سانس های بیشتری برخوردار هستند.

تهیه کننده فیلم «خجالت نکش» توضیح داد: تعداد فیلم های اکران از ظرفیت سینماها بیشتر است و به دلیل کمبود سالن، بسیاری از فیلم ها به حق نمایشی خود دست پیدا نمی کنند و در گیشه دچار ضرر می شوند.

به گفته وی، فیلم های دولتی زور بیشتری نسبت به فیلم های خصوصی دارند و تبلیغات و سالن بیشتری برای نمایش در اختیار می گیرند.

امیر پروین حسینی تاکید کرد: بخش خصوصی اشتباه می کند که همچنان در حوزه تولید سینما باقی می ماند و گویا بخش خصوصی باید کنار برود تا جا برای بخش دولتی بیشتر باز شود. متاسفانه هیچ عدالتی در زمینه تولید فیلم در بخش خصوصی و دولتی وجود ندارد.

امیر پروین حسینی در پایان گفت: در شرایطی سانس جدید در اختیار فیلم ها نمی گذارند که بلیت سانس های روزانه فیلم به طور کامل فروخته شده است و باز هم تقاضا برای تماشای فیلم وجود دارد.

نظر شما در مورد این وضعیت سینما چیه؟ فیلم های وابسته ای می بینیم که شاید کیفیت چندانی هم نداشته باشند، اما چون برای بخش دولتی و ارگان های مربوط به نظام هستند به راحتی سانس می گیرند و تبلیغ می شوند.

امیر پروین حسینی

منبع: مهرنیوز

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications