ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

افتتاحیه فیلم کاپیتان مارول بزرگترین افتتاحیه ماه مارس خواهد بود

دوشنبه, 15 بهمن, 1397
افتتاحیه فیلم کاپیتان مارول

به گزارش میم ست، حدود یک ماه دیگر فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) اکران خواهد شد و از همین الان این فیلم کاندیدای پر فروش ترین فیلم سال 2019 محسوب می شود. آمار اولیه خبر از یک افتتاحیه قدرتمند را برای اولین فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول با محوریت ابرقهرمان زن داده است. افتتاحیه فیلم کاپیتان مارول قرار است یکی از بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ های ماه مارس و سینما باشد.

طبق پیش‌ بینی جدیدی که  BoxOfficeMojo منتشر کرده، در افتتاحیه فیلم کاپیتان مارول، شاهد فروش بیش از 160 میلیون دلاری در سه روز نخست اکران این فیلم خواهد بود که نسبت به پیش‌ بینی قبلی 20 میلیون دلار بیشتر است. در صورتی که فیلم کاپیتان مارول این افتتاحیه را تجربه کند، پس از فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) با ۲۰۲ میلیون دلار فروش در سه روز نخست اکران، می‌ تواند دومین افتتاحیه برتر اولین فیلم مستقل شخصیت‌ های مارول را به نام خود ثبت کند.

همچنین افتتاحیه فیلم کاپیتان مارول احتمالا یکی از سه افتتاحیه برتر ماه مارس خواهد بود که حتی این امکان وجود دارد رکورد افتتاحیه این ماه را که در اختیار فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) با افتتاحیه ۱۷۴.۷ میلیون دلار است، بشکند. در رتبه دوم فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) با افتتاحیه ۱۶۶ میلیون دلار و در رتبه سوم فیلم بازی های عطش (The Hunger Games) با افتتاحیه ۱۵۲.۵ میلیون دلار قرار دارد.

همچنین طبق گفته این وب‌سایت، فیلم کاپیتان مارول ممکن است در نهایت فروشی در حدود ۴۴۰ میلیون دلار را تجربه کند که این فیلم در واقع می‌تواند پیش از اکران فیلم اونجرز: پایان بازی (Avengers: Endgame) به سومین فیلم پر فروش دنیای سینمایی مارول نیز تبدیل شود. در هر حال، این آمار ها و پیش‌ بینی‌ ها قطعی نیستند و ممکن است در زمان اکران کاملا تغییر کنند.

فیلم کاپیتان مارول برای اکران در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) برنامه ربزی شده است.

افتتاحیه فیلم کاپیتان مارول

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications