ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اسراری که در تریلر فصل دوم وست ورلد ندیده اید

شنبه, 11 فروردین, 1397
وست ورلد
به گزارش میم ست تقریبا زمان بازگشت وست ورلد (Westworld) است. در جدیدترین اخبار سریال و سینمای هالیوود، HBO فقط یک تریلر کامل برای فصل دوم منتشر کرده است. پس از اینکه میزبان ها به صورت دراماتیکی در قسمت آخر فصل اول هشیاری خود را کسب کردند، شاهد این خواهیم بود که دلورس با بازی ایوان ریجل وود (Evan Rachel Wood) همراه دار و دسته اش جهان شان را زیر و رو می کند. فصل اول وست ورلد پر از رمز و راز، اسرار و جهش های زمانی  پنهان بود. فصل دوم نیز به گذشته باز می گردد تا پاسخ ها را بیابد و جیمی سیمپسون در نقش ویلیام، رابرت فورد جوان و آرنولد با بازی جفری رایت (Jeffrey Wright) حضور بیشتری خواهند داشت. فصل دوم با معرفی پارک مجاور وست ورلد، شوگان ورلد (ShogunWorld) افق را گسترش می دهد. این تریلر نهایی بسیاری از نکات جالب فصل دوم را نشان می دهد، بنابراین در این مطلب بزرگترین اسرار و چیزهایی که شما ممکن است از دست داده باشید را بررسی می کنیم.

صدایی ماندگار در وست ورلد

یکی از چیزهایی که فصل اول وست ورلد را به یاد ماندنی کرد آهنگسازی فوق العاده رامین جوادی (Ramin Djawadi) بود - بسیاری از آنها با پیانو قدیمی نواخته شده است. فصل اول، با کاوری از آهنگ "Exit Music" از باند رادیوهد تمام شد که در آن لحظه همه چیز به اوج خود رسید و میزبان ها میهمانان پارک را با خشونت خلع سلاح کردند. موسیقی آخرین تریلر فصل دوم وست ورلد با کاور آهنگی از "Heart-Shaped Box" باند نیروانا ساخته جوادی همراه است. و نسخه کامل این آهنگ اکنون از طریق WaterTower Music منتشر شده است. می تونید از اون لذت ببرید.

پیامی آشکار

دلس به معنی واقعی کلمه در پایان فصل اول ترکید. با توجه به بدن هایی که کنار ساحل شسته می شدند و بقیه کسانی که در وست ورلد متفرقه می شدند. برای این که عمق فاجعه معلوم شود یک صحنه از تریلر نشان می دهد که گروه دلورس دور مردی جمع شده اند که به یک اسب بسته شده و بنظر می رسد از اعضای اصلی دلوس باشد. اگرچه شرکت هم با آن ها مقابله می کند، و استابز یک سری عملیات جدید تدارک می بیند. آن ها قایق، وسایل نقلیه و کلی اسلحه دارند. و همچنین ممکن است که اسلحه مخفی نیز داشته باشند. اما جالب ترین چیزی در این اسکرین شات گوشه سمت راست پایین تصویر است. که یک پیام مخفی به کد دودویی(باینری) دارد.  کد به آدرس صفحه ای در وبسایت دلوس ترجمه می شود که تیزر دیگری از فصل بعدی در آن وجود دارد.

تاجی از خار

وست ورلد آنجلا با بازی تلولا ریلی (Tallulah Riley) یکی از جالب ترین میزبانان وست ورلد است. همچنین او اولین میزبانی است که ویلیام موقع ورود به پارک با او روبرو شد. بالاخره مشخص شد که او دنباله رو وایت (Wyatt) در واقع همان دلورس است. در این صحنه که او تاجی از خار را روی سرش گذاشته و با هقت تیر کسی را نشانه گرفته می تواند نتیجه دنبال کردن و ستایش کردن وایت باشد. همچنین او در صحنه دیگری دیده می شود، این بار در مسا هاب روی تخت است. بنظر این صحنه یک فلشبک به گذشته است چون مردی که روی تخت است بنظر لوگان است و چندین میزبان لخت دیگر نیز در آنجا حضور دارند. بیشتر شبیه اتفاقات پس از می گساری های لوگان است.

بازگشت لوگان (همچنان لخت)

وست ورلد آدم بده پولدار داستان لوگان با بازی بن بارنز (Ben Barnes) که پایانی تحقیر آمیز در فصل اول داشت (به وسله ویلیام لخت شد و دست بسته سوار اسب به بیابان فرستاده شد). در این تریلر می بینیم که توسط یکی از میزبان های قبیله ارواح (Ghost Nation) با بازی زان مک کلارنون (Zahn McClarnon) پیدا می شود. باز هم لخت اما اینبار پیاده. باز هم لوگان را در تریلر می بینیم (اینبار با لباس) که همراه پیتر ابرناتی میزبان کنار استخری در ساختمان مرکزی ایستاده است. اگر او دوباره با ویلیام متحد شود هردوی آن ها هدف مشترکی برای رسیدن خواهند داشت.

بازگشت ویلیام جوان

وست ورلد اگرچه آخر فصل داستان با مشخص شدن این که صحنه های ویلیام فلشبک هستند و در واقع او ورژن جوان مرد سیاه پوش است داستان او دراماتیک شد، اما این بدان معنی نیست که ما آخرین صحنه های جیمی سیمپسون (Jimmi Simpson) را دیده باشیم. در یک شات می بینیم که او به بدن لخت دلورس در آزمایشگاه نزدیک می شود - احتمالا پس از اینکه او سهامی از وست ورلد را خریده است و اختیاراتی در ساختمان دارد. با وجود اینکه آن ها عشقشان به یکدیگر را خراب کردند اما شیفتگی ویلیام به دلورس هرگز تمام نمی شود و دهه های زیادی در گذشته وجود دارد که همچنان ناشناخته است.  

میزبان های دِرون

وست ورلد

ویلیام یا همان مرد سیاه پوش قاطعانه  می گوید که دلوس به جز جایی برای ارتکاب جرم بدون مجازات برنامه های دیگری برای وست ورلد دارد. تریلر معرفی اجمالی از میزبان های جدیدی به نام میزبان های دِرون (میزبان های بی احساس) دارد. نولان گفته است که این بخشی از پروژه مخفی شرکت است. دلوس ممکن است از هوش مصنوعی برای کاربردهای خطرناکی استفاده کند. مثلا روبات های نظامی بسازد. بر اساس تریلر که یک میزبان درون کسی را درون آب پرت می کند، بنظر می رسد آن ها همه توانایی های میزبان های قبلی را به جز انسانیت دارند.  

توپ قرمز اسرارآمیز

وست ورلد یک شات مخصوص قابل توجه در تریلر یک توپ قرمز کوچکی که توسط چاپگر سه بعدی ساخته شده است را نشان می دهد. احتمالا مردمک چشم میزبانان است، یا شاید یک قسمت از تکنولوژی جدید. ممکن است که مانند میزبان های دون مربوط به موارد امنیتی دلوس باشد اما خیلی سخت است که قاطعانه گفته شود. به هر حال این که این شات در تریلر گنجانده شده نشان دهنده این است که این قضیه به موضوعی مهم ارتباط دارد.  

احتمالا دلوس از کلمنتاین استفاده می کند

وست ورلد

کلمنتاین بیچاره با بازی آنجلا سارافیان (Angela Sarafyan) دوران سختی در فصل اول داشت. از او برای اینکه چطور یک میزبان می تواند خطرناک شود و به انسان ها آسیب برساند شست استفاده شد. او در قیام و قتل عام انسان ها در پارک به میزبان های هم نوع خودش پیوست. اما بنظر می رسد در فصل دوم نیز عروسک خیمه شب بازی باشد. یک تیکه کوتاه نشان می دهد که سوار بر اسب است و تیم امنیتی دلوس سوار بر ماشین به دنبال او هستند. بنظر می رسد از او برای نفوذ بین میزبان ها استفاده می شود.

 

مرد سیاه پوش برنامه ای دارد

وست ورلد مرد سیاه پوش در فصل اول هدفی مشخص داشت. او می خواست مرکز میز(هزارتو) را پیدا کند. بنظر او نوعی رمز و راز در پارک وجود داشت. با وجود اینکه بارها به او گفته شده بود این هزارتو برای او طراحی نشده است اما این هدف را باز هم دنبال کرد. و هرگز هم مرکز هزارتو را پیدا نکرد. چرا که اصلا هزارتو به صورت فیزیکی وجود نداشت. هزارتو در واقع استعاره ای برای سفر به درون است. این که آیا میزبان ها خودشان قادر به تصمیم گیری هستند یا نه. بنظر در فصل دوم هدف مرد سیاه پوش این است که جهان فورد را کاملا بسوزاند. چون زمانی که دید میزبانها شورش می کنند بسیار خوشحال شد. بنابراین این شات که مرد سیاه پوش تفنگی به سمت سرش گرفته به معنی این است که به یک نقطه بحرانی رسیده؟ یا چیز دیگری در جریان است؟  

شارلوت اسرار برنارد را کشف می کند

وست ورلد در بسیاری از بخش های تریلر می بینیم که برنارد با انسان هایی در وست ورلد در ارتباط است. چرا که هنوز معتقد هستند که او یک انسان برنامه نویس است  تا یک میزبان. رایت در مصاحبه ای گفت: "برنارد تلاش می کند تا نقش رابط بزرگی بین انسان ها و میزبان ها را روی یک لبه تیغ بازی کند." با این توصیف برنارد قطعا آسیب خواهد دید. و این شاتی که شارلوت هیل (Charlotte Hale) در اتاقی پر از ربات های خوابیده برنارد ایستاده است نشان می دهد که او بالاخره ذات واقعی برنارد را کشف می کند. شاید هم او از قبل این موضوع را می دانسته، شارلوت شخصیت عجیب و غریبی دارد.

دلورس در جهان واقعی

وست ورلد در تریلر چندین شات از دلورس در لباس های مدرن وجود دارد اما این شات یکی از جذابترین هاست، چون دلورس به منظره ای شهرنشین نگاه میکند. این شات ها می تواند نشان دهنده فرار نهایی دلورس از وست ورلد باشد یا شاید هم فلش بکی به زمانی باشد که با ویلیام بوده است. شاید ویلیام جوان وقتی که با خریدن سهام شرکت روی پارک کنترل داشته دلورس را بیرون برده تا عکس العمل های او به جهان واقعی را ببیند.

ظاهر جدید تدی

وست ورلد

دوست پسر دلورس تدی فلود با بازی جیمز مارسدن (James Marsden) دلورس را تا جهنم هم دنبال می کند. اما بنظر او از این همه کشت و کشتار راضی نیست. "ما ده مایل سواری کرده ایم و تنها چیزی که دیده ایم خون است". و در یک لحظه ضجه می زند. هرچند او و دلورس فقط درون پارک با یکدیگر نیستند. این شات تدی را در آزمایشگاه نشان می دهد که لباسی مدرن پوشیده و اسلحه را به سمت کسی نشانه رفته است. آیا او و دلورس برنامه ای برای فرار از پارک و قاطی شدن با انسان ها دارند و یا فقط چون فهمیده اند که وست ورلد دروغی بیش نیست لباس های امروزی پوشیده اند.

جلسات آرنولد ادامه دارد

وست ورلد ممکن است با توجه به اینکه مشخص شد هر دو شخصیت آرنولد و برنارد را جفری رایت بازی می کند داستان گیج کننده باشد. اما تقریبا می توان گفت مردی که ابتدا و انتهای تریلر در حال مصاحبه با دلورس است آرنولد است. دلورس همان لباسی را پوشیده که در همه مصاحبه های قبلی فصل پیش می پوشید. اما آرنولد تیکتی که برنارد روی سینه اش داشت را ندارد. با توجه به اینکه فصل دوم چقد گمراه کننده و گیج کننده می شود این راه می تواند روش خوبی برای تشخیص کاراکترها باشد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications