ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

احتمال پیوستن Pepper Potts به گروه انتقام جویان در فیلم Avengers : Infinity War

یکشنبه, 8 بهمن, 1396
Avengers
در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، خبر هایی مبنی بر این منتتشر شده است که ممکن است همسر (نامزد) تونی استارک (Tony Stark) بتواند قدرتی را که در پایان فیلم مرد آهنی 3 (Iron Man 3) به دست آورده بود را دوباره به دست بیاورد و به گروه انتقام جویان (Avengers) ملحق شود، در ادامه با میم ست همراه باشید. به گزارش میم ست، وقتی صحبت از حمله تانوس (Thanos) به زمین می شود تمام ابر قهرمانان دنیای سینمایی مارول در فیلم انتقام جویان : جنگ بینهایت (Avengers : Infinity Wars) دور هم جمع می شوند تا از زمین دفاع کنند. شاید پپر پاتس (Pepper Potts) نیز بین این ابر قهرمانان حضور داشته باشد و ممکن است قدرتی را که زمانی از دست داده بود دوباره به دست بیاورد. پپر پاتس زندگی جالبی در دنیای سینمایی مارول داشت، زمانی دستیار تونی استارک بود و بعد از آن هم به مدیر شرکت او تبدیل شد. اما در چند فیلم اخیر دنیای سینمایی مارول حضور نداشته و یا حضور کوتاهی داشته است و پس از حوادث فیلم Captain America : Civil War ممکن است او بار دیگر در دنیای سینمایی مارول (MCU) حضور داشته باشد. تونی استارک در فیلم Spider-Man : Homecoming نیز حضور داشت و در پایان فیلم دیدیم که تونی و پپر روابط خود را دوباره از سر گرفتند، حتی رابطه آن ها از قبل هم بهتر شد و تونی به پپر حلقه داد و درخواست کرد که با او ازدواج کند. کمیک فیلم Avengers : Infinity Wars نشان می دهد که در ابتدای فیلم تونی استارک تنهاست و تمام دوستان و متحدانش هر کدام راه خود را از او جدا کرده اند. این که آیا پپر هم از جدا شده است نامشخص است . اما پپر و هپی در قسمتی از فیلم به او خواهند پیوست و حتی ممکن است پپر قدرتی را که در فیلم مرد آهنی 3 (Iron Man 3) به دست آورده بود را دوباره بدست بیاورد. در مرد آهنی 3 دیدیم که به پپر به لطف ویروسی که گرفته بود قدرت هایی را به دست آورده بود و به او این اجازه را داد که به شکل کاملا عجیب و محیر العقولی تونی را از مرگ حتمی نجات دهد، در پایان فیلم نیز مداوا شد و تونی ویروس را از بدن او خارج کرد. اما قدرت های او قابل بازگشت است؟ این سوالی بود که استفن کولبرت (Stephen Colbert) شب گذشته در برنامه The Late Show از گوینث پالترو (Gwyneth Paltrow) پرسید.
کولبرت : آیا این شانس وجود داشت که وقتی شما در حال فیلم برداری بودید دست خود را روی لباس آبی کسی که توپ هایی اندازه توپ پینگ پونگ روی آن است بکشید ؟ پالترو : بله کولبرت : پس شما هنوز قدرت هایی دارید.
اگر پپر بتواند قدرتش را پس یگیرد و در نهایت زره خودش را بپوشد این بسیار هیجان انگیز است که ببینیم شخصیت های دیگری نیز به جنگ با تانوس می پیوندند با توجه به قدرتی که تانوس دارد مشخص است که ابر قهرمان های زمین به کمی کمک نیاز دارند. Avengers Avengers Avengers

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications