ویدئوهای سایت

person

هر آنچه تاکنون از فیلم جدید تارانتینو می دانیم، همبازی شدن دی‌کاپریو و پیت

جمعه, 11 اسفند, 1396
به گزارش میم ست و در جتجالی ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود صحبت های زیادی در یکی دو ماه گذشته پیرامون فیلم جدید کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) وجود داشته و حالا در حدیدترین خبری که در این زمینه منشتر شده برد پیت (Brad Pitt) برای حضور در این فیلم اعلام آمادکی کرده است. به این ترتیب و تا به اینجای کار برای نهمین فیلم تارانتینو دو بازیگر بزرگ، لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و برد پیت، در کنار یکدیگر نقش آفرینی خواهند کرد و همچنین عنوان رسمی این فیلم "روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon A Time In Hollywood) " اعلام شده است. پیش از این فیلم روزی روزگاری در هالیوود به دلیل رسوایی های اخلاقی هاروی وینستین خبر ساز شده بود. بعد از این رسوایی ها فیلمنامه ی تاریانتینو به مزایده گذاشته شد و در نهایت این شرکت سونی بود که توانست امتیاز تهیه کنندگی آن را از آن خود کند. آخرین اثر ساخته شده به دست تارانتینو به نام هشت نفرت انگیز (The Hateful Eight) در سال 2015 اکران شد و تواسنت نظر بسیاری از طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند و فیلم جدید او در سال 1969 و در لس آنجلس اتفاق می افتد و به قتل شارون تیت (Sharon Tate) به دست مانسون ارتباط دارد. همچنین در مراحل انتخاب بازیگر برای این فیلم، نام های بزرگی اعلام شده بود و به نوعی همه منتظر بودند تا ببیند در نهایت چه تیمی از بازیگران در آن حضور خواهند داشت و تا الآن با حضور قطعی دی‌کاپریو و پیت می توان حدس زد با فیلم شگفت انگیزی روبرو خواهیم بود. نقش هر دوی این بازیگران پیچیده خواهد بود و قرار است دی‌کاپریو در نقش ریک دالتون و برد پیت در نقش کلیف بوث ظاهر شوند. تارانتینو در رابطه با این فیلم و ساخت آن گفته:
" من حدود 5 سال است که بر روی این فیلمنامه کار می کنم و گذشته از آن در شهر لس آنجلس زندگی کرده و زمانی که اتفاقات سال 1969 رخ داد من 7 ساله بودم. از اینکه می خوام به این داستان و اتفاق بپردازم خیلی هیجان زده ام و هیچ چیز در حال حاضر نمی تونه من رو از اینکه دی‌کاپریو و پیت هر دو در این فیلم حصور دارن بیشتر خوشحال کنه."
هم دی‌کاپریو و هم پیت پیش از این تجربه ی همکاری با تارانتینو را در کارنامه خود دارند به این شکل که لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم دی جنگوی آزاد شده (Django Unchained) بازی خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت و پیت نیز در فیلم حرامزاده‌های لعنتی (Inglorious Bastards) حضور به یاد ماندنی داشت. از دیگر بازیگرانی برای بازی در این فیلم در نظر گرفته شده اند می توان به تام کروز (Tom Cruise) اشاره کرد که پیش از این برای نقش کلیف با برد پیت رقابت داشت و حالا این نقش به برد پیت رسیده، اگر چه هنوز هم نقش هایی در فیلم حضور دارند که می توانند مناسب تام کروز باشند و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید. از دیگر نام هایی که برای بازی در این فیلم در نظر گرفته شده است، مارگوت رابی (Margot Robbie) برای بازی در نقش شارون تیت است که اگر چنین اتفاقی رخ دهد این اولین همکاری او با تارانتینو خواهد بود و البته دومین همکاری او با دی‌کاپریو پس از فیلم گرگ وال‌ استریت. همچنین گزارش هایی مبنی بر حضور ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در این فیلم وجود دارد و در کنار آن علاقه ی تارانتینو به حضور آل پاچینو (Al Pacino) نیز برای بازی در نقشی که برای او در نظر گرفته شده است، باعث شده که فیلم روزی روزیگاری در هالیوود به یکی از داغ ترین اخبار سینمایی تبدیل شود و حالا حالا ها باید منتظر شنیدن آن و اخبار مربوط به آن باشیم.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.