ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

آغاز پیش تولید سریال حضرت موسی (ع) / ساخت با بهترین کیفیت در تاریخ تلوزیون ایران!

دوشنبه, 26 آذر, 1397
پیش تولید سریال حضرت موسی (ع)
به گزارش میم ست ، مرحله پیش تولید سریال حضرت موسی (ع) به کارگردانی جمال شورجه آغاز شده است. در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، در نشست آغاز پیش تولید سریال حضرت موسی (ع) ، رییس سازمان صدا و سیما ، معاون سیما ، رییس مرکز سیما فیلم و تهیه‌ کننده و کارگردان سریال حضور داشتند. در این جلسه که در محل حوزه ریاست سازمان صدا و سیما برگزار شد، رییس صدا و سیما اظهار کرد:
"سریال حضرت موسی (ع) باید با بهترین کیفیت در تاریخ تلویزیون ایران ساخته شود ؛ چرا که این موضوع رقبای زیادی دارد و ما باید از همه پیشی بگیریم."
علی‌ عسکری در ادامه تاکید کرد:
"تلویزیون همه تلاش و امکانات خود را برای اینکه سریال حضرت موسی (ع) ، جذاب ‌ترین و تأثیرگذارترین مجموعه نمایشی تلویزیون به لحاظ طراز و محتوا باشد، به کار خواهد گرفت."
در این جلسه که مرتضی میرباقری ، معاون سیما ، حسین کرمی رییس مرکز سیما فیلم ،‌ سید احمد میرعلایی تهیه‌ کننده و جمال شورجه کارگردان سریال نیز حضور داشتند ، قرارداد تولید سریال حضرت موسی (ع) به امضاء رسید و همچنین گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در مرحله صفر پرو‍ژه و برآورد تولید، به رییس سازمان صدا و سیما ارائه شد. در این گزارش به نهایی شدن نگارش ۴۴ قسمت از این سریال ۵۲ قسمتی اشاره شد که توسط حجت الاسلام سعید بهمن پور به نگارش درآمده همچنین تیم تولید گزارشی از بازبینی لوکیشن‌ های تاریخی و روند آماده‌ سازی لوکیشن و دکورهای عظیم تاریخی در این پرو‍ژه ارائه کردند. روابط عمومی سیما فیلم اعلام کرده است:
"به این ترتیب بعد از سال ‌ها تولید سریال‌ های الف ویژه تاریخی در تلویزیون از سرگرفته شد و به فاصله ۲۰ روز دومین پروژه عظیم تاریخی تلویزیون ایران کلید خورد."
سوم آذرماه بود که قرار داد سریال حضرت سلمان فارسی امضا و این سریال نیز وارد فاز پیش تولید شد.

نظر شما در مورد آغاز پیش تولید سریال حضرت موسی چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. پیش تولید سریال حضرت موسی (ع)

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications