ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 26 خرداد: مردان سیاه‌پوش با صدرنشینی آغاز کرد

دوشنبه, 27 خرداد, 1398
گزارش باکس آفیس 26 خرداد: مردان سیاه‌پوش با صدرنشینی آغاز کرد

این هفته باکس آفیس دستخوش تغییرات زیادی نشد و تنها تغییر فیلم های بالای جدول مربوط به صدرنشینی فیلم مردان سیاه‌پوش همزمان با آغاز اکران آن است.

به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سریال نتایج باکس آفیس ساعاتی پیش توسط سایت باکس آفیس موجو منتشر شد و در ادامه می توانید به تفکیک آمار فروش هر یک را ببینید.


فیلم شماره 5 باکس آفیس 26 خرداد: Rocketman


راکت‌من

فیلم راکت‌من توانست در سومین هفته ای که از اکران آن می گذرد 8.8 میلیون دلار فروش را در آمریکای شمالی تجربه کند تا فروش جهانی آن 133 میلیون دلار است.

 

فیلم شماره 4 باکس آفیس 26 خرداد: Dark Phoenix


فیلم ققنوس تاریک (2019) Dark Phoenix

فیلم مردان ایکس: ققنوس تاریک در ادامه ی اکران مفتضاحانه ی خود در دومین هفته ی اکران تنها 9 میلیون دلار فروش داشت تا فروش این فیلم تا به اینجای کار در آمریکای شمالی تنها به رقم 51 میلیون دلار رسیده باشد. اکران جهانی قننوس تاریک هم نتوانسته آن را نجات دهد و در نهایت این فیلم به فروش کلی 204 میلیون دلار رسیده است.

 


فیلم شماره 3 باکس آفیس 26 خرداد: Aladdin


فیلم علاءالدین

فیلم علاءالدین که با بودجه ی 184 میلیون دلاری ساخته شده با فروش 16 میلیون دلاری روز گذشته توانست فروش آمریکای شمالی خود را به عدد 263 میلیون دلار برساند و به این ترتیب فروش جهانی این فیلم از رقم 724 میلیون دلار عبور کرد که رقم بسیار خوب و موفقیت آمیزی است.

 

فیلم شماره 2 باکس آفیس 26 خرداد: The Secret Life of Pets 2


زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲

انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 که هفته ی گذشته اکران خود را با صدرنشینی آغاز کرده بود این هفته در جایگاه دوم قرار گرفت. این انیمیشن که با بودجه ی 80 میلیون دلار ساخته شده توانست در یک هفته ی گذشته به فروش 23.8 میلیون دلار دست پیدا کند و فروش کلی خود را درآمریکا به 92 میلیون دلار برساند. همچنین فروش جهانی این انیمیشن از 154 میلیون دلار گذر کرده است.


فیلم شماره 1 باکس آفیس 26 خرداد: Men in Black International


فیلم اکشن مردان سیاه پوش این بار بازی کریس همسورث و تسا تامپسون ساخته و اکران شده و حالا این فیلم در اولین هفته ی اکران خود به فروش 28.5 میلیون دلاری در آمریکای شمالی دست پیدا کرده است. مردان سیاه پوش در چند روزی که از اکران می گذرد 73 میلیون دلار هم در اکران های خارجی فروش داشته تا در نهایت مبلغ فروش آن از 102 میلیون دلار گذر کند. این درحالی ایست که بودجه ی ساخت این فیلم چیزی در حدود 110 میلیون دلار بوده است.

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications