ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پایان فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 / انتشار عکس جدید عجیب!

دوشنبه, 23 مهر, 1397
فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4
به گزارش میم ست ، فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) سرانجام به پایان رسید. در ماه سپتامبر سال گذشته مارک روفالو (Mark Ruffalo) خبر داد که هنوز پایان دنباله ی جدید انتقام جویان فیلمبرداری نشده است. اغلب بازیگران نیز پیش از آغاز دوباره فیلمبرداری بیان کردند که از جزئیات پایان فیلم خبر ندارند:
"ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. ما نه تنها قصد داریم برخی از صحنه ها را دوباره فیلمبرداری کنیم بلکه می خواهیم ساخت فیلم که سال گذشته نیمه کاره ماند را به اتمام برسانیم."
حال در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، برادران روسو (Russo Brothers) با انتشار عکسی عجیب و نورانی ، پایان فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 را اعلام کردند. در این عکس جزئیات خاصی مشخص نیست و هرچقدر هم آن را بزرگنمایی کنیم اطلاعات خاصی دستگیرمان نمی شود. اخیرا کریس ایوانز (Chris Evans) نیز با جملاتی کوتاه بسیاری از طرفداران کاپیتان آمریکا را نگران کرد و از پایان داستان این کاراکتر در فیلم انتقام جویان 4 خبر داد:
" ایفای این نقش در طول 8 سال گذشته افتخار بزرگی برای من بوده است. از تمام کسانی که چه در جلوی دوربین و چه در پشت دوربین در کنار من بوده اند و همچنین از تمامی بینندگان ، بدلیل خاطرات خوبی که برای من رقم زدند! بی نهایت متشکرم! "

عکس جدید و حامل خبر پایان فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 را می توانید در زیر مشاهده کنید:

فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4

نظرات خود در مورد این عکس و بازیگران و عوامل فیلم انتقام جویان 4 را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان در میان بگذارید.

فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications