ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

واکنش هادی حجازی فر به عکس‌های منتشر شده از حمید بقایی

دوشنبه, 21 خرداد, 1397
حمید بقایی

به گزارش میم ست پس از نزدیک به یک هفته مرخصی، حمید بقایی معاون رئیس جمهور پیشین دو شب پیش به زندان بازگشت. اما رسانه‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد عکس‌هایی از بقایی قبل از بازگشت او به اوین منتشر کردند که نشان می‌داد او در شرایط مطلوب جسمانی نیست و اعتصاب غذا کرده است. در جدیدترین اخبار بازیگران و سینمای ایران امروز هادی حجازی فر بازیگر فیلم‌های «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» با انتشار تصاویری از حمید بقایی متنی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نسبت به وضعیت حمید بقایی با وجود اختلاف نظراتی که با او دارد، ابراز نگرانی کرده است.

حمید بقایی پیشتر اعلام کرده بود که از روز بازداشتش دست به اعتصاب غذا خواهد زد و وکیل او که تماسی با وی در زندان داشته، تأیید کرده‌است که وی از روز ۸ فروردین ۱۳۹۷ دست به اعتصاب غذای خشک زده است و نسبت به سلامتیش ابراز نگرانی نموده است؛ در واکنش به این خبر محمود احمدی‌نژاد، ضمن ابراز نگرانی، مسئولیت هرنوع حادثه‌ای را برعهدهٔ همه مقامات کشور به‌ویژه مقامات قضایی اعلام کرد. در یادداشت هادی حجازی فر آمده است:
«بلی . هزار پاسخ و کامنت میشود نوشت . مقایسه کرد . دلیل آورد . مشابه پیدا کرد . مرگ بَر ها را ردیف کرد . ذره بین دست گرفت و گَشت دنبالِ ردپایِ پوپولیسم . همه اینها هست . شاید باشد . اما این شرایط، این تصویر ، فارغ از چرایی اش ، در شانِ ما و جهانِ ایده آلی که میخواستیم و شاید هنوز میخواهیم بسازیم نیست . من به عنوانِ یک شهروندِ عادیِ مسلمانِ دارایِ رای با اینکه از بیخ با مَشی و عملکرد ایشان مخالف بودم ، به شرایطِ موجود و عدم شفافیت و پاسخگویی مُعترِضم.»

درباره حمید بقایی

حمید بقایی (زاده ۱۷ فروردین ۱۳۴۸) سیاست‌مدار ایرانی است که معاون اجرایی رئیس‌جمهور ایران در دولت دهم بود. وی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰) و دبیر «شورای عالی مناطق آزاد کشور و ویژه اقتصادی» بود. او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس جغرافیای سیاسی می‌باشد. وی در سازمان‌های دولتی مختلفی از جمله سازمان صدا و سیما، شهرداری تهران، وزارت علوم وسازمان میراث فرهنگی دارای مسئولیت‌ها و سوابق اجرایی بوده‌است. او همچنین معاون رئیس‌جمهور در دولت‌های نهم و دهم بود. حمید بقایی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications