ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

فیلم جدید کوین هارت اقتباس دیگری از روی یک بازی رومیزی خواهد بود

جمعه, 28 دی, 1397
فیلم جدید کوین هارت

به گزارش میم ست، سالهاست که قرار است فیلمی با عنوان مونوپولی (Monopoly) ساخته شود، حتی در مقطعی عنوان شده بود که ریدلی اسکات (Ridley Scott) قرار است کارگردانی این اقتباس از یک بازی رومیزی را بر عهده بگیرد اما اخیرا خبر رسیده است که کوین هارت (Kevin Hart) و تیم استوری (Tim Story) در مراحل پایانی مذاکرات با سازندگان این فیلم هستند تا به ترتیب به عنوان بازیگر و کارگردان در این پروژه با هم همکاری داشته باشند. بنابراین فیلم جدید کوین هارت همانند فیلم جومانجی اقتباس دیگری از روی یک بازی رومیزی خواهد بود

بیشتر بخوانید: خالق فصل سوم سریال کارگاه حقیقی شاید فیلمی بر اساس این مجموعه بسازد

به نقل از سایت کولایدر، بنابر گزارش ددلاین، سازندگان این فیلم مدت هاست که هیچ اطلاعاتی راجع به این فیلم منتشر نکرده اند و حتی تاریخ شروع فیلم برداری این فیلم هم اعلام نشده است. قبلا قرار بود این فیلم درباره مرد جوانی باشد صدای بسیار بلند و قد کوتاهی دارد و همه او را به خاطر قد کوتاهش مسخره می کنند.

البته شاید زوج هارت و استوری، زوج جذابی نباشند، اما تجربه های قبلی ثابت کرده است که فیلمی که این دو نفر در آن همکاری داشته باشند در گیشه موفق خواهد بود. فیلم های Ride Along و Ride Along 2 که با همکاری این دو نفر ساخته شد، در مجموعه بیشتر از 100 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. همچنین فیلم های حالا چی ؟ (Now What)، بذار توضیح بدم (Let Me Explain) و به درد من بخند (Laugh at my Pain) هم فروش خوبی در گیشه داشتند و فیلم های موفقی محسوب میشوند.

با احتساب تمام این موفقیت ها، منطقی است که تیم استوری برای ساختن فیلم جدید کوین هارت با او همکاری داشته باشد. به علاوه در ساختن فیلم هایی که از بازی های رومیزی اقتباس می شوند باید کمی دقت کرد چرا که ممکن است فیلمتان همانند فیلم کشتی جنگی (Battleship) شود یا ممکن است فیلمی شبیه Clue از آب در بیاید، بنابراین مهم نیست که فیلم از روی چه چیزی اقتباس می شود. مهم این است که چگونه این اقتباس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک : قسمت ۳ – پارابلیوم منتشر شد

این روز ها فیلم جدید کوین هارت با عنوان قسمت بالایی (The Upside) در سینماها در حال اکران است و در پایان سال هم دنباله فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) را روی پرده سینما ها خواهد داشت. او این روزها مشغول فیلم برداری فیلم شفت (Shaft) است که در ژوئن امسال اکران خواهد شد.

فیلم جدید کوین هارت فیلم جدید کوین هارت فیلم جدید کوین هارت

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications