ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک : قسمت 3 – پارابلیوم منتشر شد

جمعه, 28 دی, 1397
اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک

به گزارش میم ست، اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک 3 (John Wick) به نام جان ویک پارالبلیوم (John Wick: Chapter 3 - Parabellum) منتشز شد. 

اولین قسمت این فیلم در سال 2014 و با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) منتشر شد که توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و حتی در گیشه هم موفق ظاهر شود. موفقیت های این فیلم باعث شد تا قسمت دوم آن هم ساخته شود. فیلم جان ویک: قسمت دوم (John Wick: Chapter 2) در سال 2017 روی پرده سینما رفت حنی توانست موفق تر از فیلم اول عمل کند و فروش بیشتری هم نسبت به آن داشته باشد. همه این ها کافی بود تا سازندگان اعلام کنند قسمت سوم این فیلم هم ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید :دو دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن به ترتیب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اکران خواهند شد

همان طور که همه طرفداران این فیلم به خاطر دارند قسمت دوم جایی به پایان رسید که جان ویک، یکی از مهمترین قوانین هتل کانتیننتال را زیر پا گذاشته بود و مدیر هتل هم او را مطرود کرد و همین کار کافی بود تا تمامی آدم کش های شهر به دنبال کشتن او باشند تا بتوانند جایزه 14 میلیون دلاری را که روی سر او گذاشته شده است را بدست بیاورند. 

مشخص است که این بار جان ویک برای یک جنگ تمام عیار آماده می شود، از زمانی که او مطرود اعلام شد، یک ساعت فرصت دارد تا خود را برای این جنگ آماده کند. کمپانی لایننزگیت (Lionsgate) عکس هایی از این فیلم منتشر کرده بود تا هواداران را تا حدودی در جریان اتفاقاتی که قرار است در قسمت سوم این فیلم اتفاق بیوفتد، بگذارد. اما امروز اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک را منتشر کرد تا هوادارانی که به شدت مشتاق دیدن جان ویک هستند، شاهد آماده شدن او برای این جنگ باشند.

بیشتر بخوانید :چند پوستر جدید از فیلم مورد انتظار کاپیتان مارول منتشر شد

این تریلر بدون هیچ اتلاف وقتی، به سرعت به سراغ ادامه داستان می رود تا به بینندگان همه چیز هایی که لازم است بدانند را بگوید. میبینم که فیلم، بلافاصله پس از پایان قسمت دوم آن شروع می شود که جان ویک در خیابان در حال فرار است. شما در ادامه می توانید اولین تریلر رسمی فیلم جان ویک را مشاهده کنید.

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications