ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

دو دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن به ترتیب در سال 2021 و 2022 اکران خواهند شد

پنجشنبه, 27 دی, 1397
دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن

به‌ گزارش میم ست، به تازگی ساخت دو دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن (Mission Impossible) یعنی قسمت هفتم و هشتم فیلم آن رسما تایید و اعلام شد که کریستوفر مک‌ کوری، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (ماموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این دو قسمت باز خواهد گشت.

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که مک‌ کوری پیشنهاد ساخت چندین فیلم از مجموعه دی سی (DC) را رد کرده بود. طبق خبری که وب‌ سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر پیشنهاد کارگردانی چندین پروژه مختلف از مجموعه DC را به او پیشنهاد کرده بود، اما در نهایت مک‌ کوری پیشنهاد کارگردانی این فیلم‌ها را رد کرده و پس از توافق با کمپانی پاراموت پیکچرز کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه دو دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن را بر عهده گرفته است. 

بیشتر بخوانید: چند پوستر جدید از فیلم مورد انتظار کاپیتان مارول منتشر شد

فیلمبرداری و تولید دو دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن به صورت پشت سرهم انجام خواهد شد و این دو فیلم در تابستان سال ۲۰۲۱ و تابستان سال ۲۰۲۲ اکران خواهند شد که بار دیگر در این دو فیلم شاهد نقش آفرینی تام کروز در نقش ایتن هانت خواهیم بود. این روز ها تام کروز در پشت صحنه فیلم جدید خود حضور دارد و مشغول به فیلم برداری و بازی در فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) می باشد که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹) اکران شود.

مک‌ کوری در بازنویسی فیلمنامه دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) به پارامونت کمک کرده و به‌ عنوان مشاور نیز در این پروژه حضور دارد. با توجه به این موضوع، بسیار بعید است که به این زودی کمپانی‌ های هالیوودی بتوانند با مک‌کوری برای ساخت یک فیلم اکشن همکاری کنند و حتی این احتمال وجود دارد که پارامونت به دنبال همکاری بلند مدت با او باشد. 

بیشتر بخوانید :فیلم بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون درجه سنی بزرگسالان خواهد داشت

با این حال، اطلاعاتی از فیلم‌های پیشنهاد شده از مجموعه DC به مک‌ کوری منتشر نشده است، اما شایعات زیادی در مورد پیشنهاد کارگردانی فیلم Green Lantern Corps (ارتش گرین لنترن) و فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین ۲) توسط برادران وارنر و DC به مک‌کوری منتشر شده بود که ظاهرا در متقاعد کردن او ناموفق بوده‌اند.

 

دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن دنباله فیلم ماموریت غیر ممکن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications