ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2 به کارگردانی دیوید فینچر اعلام شد!

یکشنبه, 23 دی, 1397
زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2

بتازگی زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2 به کارگردانی دیوید فینچر مشخص شده است. علاوه بر این عنوانی کاری هم برای آن انتخاب شده است. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش میم ست ، زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2 (World War Z 2) و عنوان جدید آن تایید و اعلام شده است. رمان جنگ جهانی زد که توسط مکس بروکس (Max Brooks) نوشته شده است، در مورد جنگی بزرگ بین انسان ها و مردگان می باشد. این کتاب داستان را از زوایای مختلفی روایت می کند که در آن در مناطق مختلف جهان هر شهر و هر کشوری در حال جنگ با مردگان هستند.

این کتاب کاراکترها و داستان های بسیار جذاب و خاطره انگیزی دارد اما ساختار کلی آن بیشتر برای یک سریال یا فیلم تلوزیونی مناسب است تا یک فیلم سینمایی. با این حال در سال 2013 ، برد پیت (Brad Pitt) بازی در فیلم جنگ جهانی زد را انتخاب کرد ، او در این فیلم نقش یک کارآگاه بین المللی از طرف سازمان ملل متحد را بازی می کند که ماموریت دارد به نقاط مختلف جهان سفر کند و راهی برای درمان فاجعه ی بزرگ مردگان پیدا کند.

فیلم جنگ جهانی زد بجز عنوان و طرح کلی اشتراک کمی با کتاب آن داشت. ساخت آن هم با مشکلات بسیاری همراه بود و کارگردان آن یعنی مارک فاستر (Marc Forster) همواره با برد پیت و دیگر بازیگران پروژه مشکل و درگیری داشت. علاوه بر این فیلمبرداری دوباره پایان آن هم مدت زیادی به طول انجامید اما با تمام این مشکلات فیلم با فروش فوق العاده ای همراه بود و کمی بعد ساخت دنباله ای برای آن تایید و اعلام شد.

پروژه ساخت این دنباله هم با تاخیر بلند مدتی همراه بوده و کارگردان اولیه آن یعنی جی. ای. بایونا (J.A. Bayona) در سال 2016 سکان کارگردانی را به دیوید فینچر (David Fincher) داد. این تاخیر دو ساله هم بدلیل این بود که فینچر قصد داشت فیلمنامه ای قوی و فوق العاده را برای این فیلم آماده کند.

حال در تازه ترین اخبار سینمای هالیوود و به نقل از سایت پروداکشن ویکلی ، سرانجام زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2 و لوکیشن های آن مشخص شده است. طبق این گزارش فیلمبرداری این فیلم در ماه مارس (اسفند) آغاز شده و در لوکیشن هایی در اسپانیا ، تایلند و ایالات آتالانتا و جورجیا انجام خواهد شد. علاوه بر این، عنوان "ماکسیمیلیان" (Maximillian) هم برای عنوان کاری این دنباله انتخاب شده است.

نظر شما در مورد آثار دیوید فینچر و زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2 چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2 زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2 زمان آغاز فیلمبرداری فیلم جنگ جهانی زد 2

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications