ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

انتشار عکس جدید فیلم رمبو 5: آخرین خون توسط سیلوستر استالونه

شنبه, 22 دی, 1397
عکس جدید فیلم رمبو 5: آخرین خون

بتازگی سیلوستر استالونه عکس جدید فیلم رمبو 5: آخرین خون را منتشر کرده است. او با انتشار این عکس علاقه مندان را به حدس زدن داستان فیلم دعوت کرد.

به گزارش میم ست ، عکس جدید فیلم رمبو 5: آخرین خون (Rambo 5: Last Blood) توسط کارگردان و ستاره فرانشیز رمبو یعنی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) منتشر شده است. ساخت فیلم رمبو 5 کمی پس از انتشار دنباله ی سال 2008 این فرانشیز تایید و اعلام شد. این دنباله پس از 20 سال جانی دوباره به این کاراکتر محبوب بخشید.

با این حال ساخت فیلم رمبو 5 کمی با ریسک همراه بود. در ابتدا استالونه قصد داشت این فیلم را از روی رمان شکارچی (Hunter) بسازد که در آن صورت رمبو را در صحنه های اکشن تعقیب و شکار هیولاهایی می دیدیم که توسط دولت پرورش داده شده بودند. اگر این ایده عملی می شد ، سرباز اسطوره ای جنگ وارد ژانری متفاوت از فیلم های قبلی می شد اما بعدا استالونه تغییر عقیده داد و تصمیم گرفت که فیلمی اختصاصی و جداگانه در این مورد بسازد.

پس از مدتی استالونه سرانجام تصمیم قطعی خود را در مورد داستان فیلم رمبو 5: آخرین خون گرفت. داستان این فیلم در مورد یک عملیات نجات خواهد بود ، جایی که یکی از دوستان رمبو او را مامور می کند تا دختر دزدیده شده اش را در مکزیک پیدا کرده و به او بازگرداند.

حال در تازه ترین اخبار فیلم ، سیلوستر استالونه که اخیرا فیلمبرداری دنباله جدید را به پایان رسانده است، عکس جدید فیلم رمبو 5: آخرین خون را با استفاده از اکانت رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده است. او در قسمت کپشن این عکس نوشت:

"هر چند روز تا انتشار فیلم ، من عکسی از این دنباله را با شما به اشتراک می گذارم. ببینیم کسی از شما می تواند جزئیات داستان این فیلم را با استفاده از قوه تخیل پیش بینی کند. تمامی عکس هایی که منتشر می کنم سیاه و سفید خواهند بود اما فیلم با رنگی دراماتیک منتشر می شود..."

لازم به ذکر است که هنوز تاریخ انتشار دقیق فیلم رمبو 5: آخرین خون اعلام نشده است. به محض کسب جزئیات بیشتر آن را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

عکس جدید فیلم رمبو 5: آخرین خون را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد داستان فیلم رمبو 5: آخرین خون چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید. 

عکس جدید فیلم رمبو 5: آخرین خون

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications