ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مشکلات دواین جانسون و وین دیزل در فیلم سریع و خشن همچنان ادامه دارد

پنجشنبه, 16 فروردین, 1397
سریع و خشن
به گزارش میم ست، شاید تمام داستان فیلم سریع و خشن (The Fast and the Furous) درباره تعقیب و گریز های هیجان انگیز باشد اما بخشی از داستان آن هم درباره خانواده و روابط شخصیت های فیلم با یکدیگر است. یکی از داستان های جذاب این فیلم درباره دو بازیگر بزرگ آن یعنی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و وین دیزل (Vin Diessel) است. دام تورتو یکی از شخصیت های اصلی این فرانچایر است که از قسمت اول آن که در سال 2001 منتشر شد در این فیلم حضور دارد و به نوعی موتور اصلی این فیلم است. حضور جانسون در نقش هابز در قسمت پنجم این فیلم نیز هیجان بیشتری به آن تزریق کرد. اما پس از آن تولید این فیلم کمی با مشکل رویرو شد چرا که این دو بازیگر با یکدیگر مشکلاتی دارند که کار تولید را کمی سخت کرده است. و ممکن است که جانسون دیگر در قسمت های بعدی این فیلم حضور نداشته باشد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، جاش ایلس (Josh Eells) مصاحبه ای با جانسون درباره آینده فیلم سریع و خشن داشته است. اگر شما طرفدار دواین جانسون هستید که پیشنهاد می کنیم این مصاحبه را بخوانید و اگر هم می خواهید بدانید که در آینده او در این فیلم بازی خواهد کرد یا خیر نیز این مصاحبه را از دست ندهید. در آخرین فیلم این مجموعه جانسون و دیزل تمامی صحنه ها را جدا از هم فیلم برداری کردند؟
" بله درست است، ما در هیچ صحنه ای از فیلم کنار هم بازی نکردیم."
خب دقیقا مشکل جیست ؟
" من و وین بحث های کوتاهی با هم داشتیم. و متوجه شدم که با هم تفاوت های بنیادینی در همکاری با هم داریم و نمی توانیم با یکدیگر همکاری کنیم. برای من کمی طول کشید تا این موضوع را هضم کنم. و معلوم نیست که در ادامه در این فیلم حضور داشته باشم یا خیر."
دوست دارید که در قسمت بعدی این مجموعه حضور داشته باشید؟
" کاملا مطمئن نیستم. در حال حاضر روی اسپین اف این فیلم که درباره هابز و شاو است تمرکز کرده ام و می خوام به بهترین شکلی که می توانم این کار را انجام دهم. اما برای او بهترین آرزو ها را دارم."
سریع و خشن سریع و خشن

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications