ویدئوهای سایت

person

انتشار تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت / زمان پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

جمعه, 16 آذر, 1397
به گزارش میم ست ، در تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) سرانجام می توانیم نیم نگاهی به جنگ بزرگی بیاندازیم که عنوان سری رمان های جورج آر آر مارتین (George R. R. Martin) یعنی نغمه آتش و یخ (A Song of Ice and Fire) به آن اشاره می کند. داستانی که از ماه آوریل سال 2011 تا به امروز به یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین سریال های ساخته شده تبدیل شد و حالا در ماه آوریل سال 2019 اولین قسمت از آخرین فصل این سریال روی آنتن خواهد رفت.

هشدار! پاراگراف زیر پایان فصل 7 سریال بازی تاج و تخت را فاش (اسپویل) می کند!

در پایان فصل 7 سریال بازی تاج و تخت دیدیم که نایت کینگ یا پادشاه شب و رهبر زامبی ها یکی از اژدهایان دنریس تارگرین (Daenerys Targaryen) را از زیر یخ بیرون کشید و کنترل آن را به دست گرفت. او با استفاده از این اژدها دیوار یخ و تلسم و جادوی آن را شکست و با ارتش بزرگ مردگان خود به سمت وینترفل حرکت کرد.
تا امروز جزئیات زیادی در مورد اتفاقات فصل 8 سریال بازی تاج و تخت منتشر نشده است و می دانیم که این فصل تنها از 6 قسمت تشکیل شده ولی در این قسمت ها اتفاقات بزرگی از جمله جنگ بین انسانها و مردگان روی خواهد داد. علاوه بر این یکی از ستارگان این سریال بیان کرده است که این فصل و نحوه پایان داستان ، طرفداران سریال را به دو دسته تقسیم خواهد کرد. نبرد بین اژدهایان دنریس تارگرین و پادشاه شب هم بدون شک یکی از صحنه های دیدنی این فصل خواهد بود. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، شبکه HBO تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت منتشر کرده است. این تیزر تریلر بیشتر بر عنوان رمان های جورج آر آر مارتین یعنی "نغمه آتش و یخ" و نبرد سهمگین بین آنها متمرکز است که البته موضوع اصلی سریال نیز می باشد. اگر کمی به جزئیات تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت دقت کنیم ، میبینیم یخ که نماد ارتش مردگان و پادشاه شب است ، از نماد گرگ (نماد خانواده استارک و وینترفل) عبور می کند و آن را هم تبدیل به یخ می کند و در سمت دیگر آتش که نماد دنریس تارگرین و اژدهایان اوست ، نماد شیر (نماد لنیسترها) را به آتش کشیده و به سمت شمال حرکت میکند و سپس با یخ مواجه می شود. این موضوع کمی تامل برانگیز است و می توان نتایج مختلفی از آن گرفت اما تا شروع پخش و دیدن سریال این ها چیزی جز حدس و گمان نیستند. پیش بینی های خود در این مورد را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که زمان پخش فصل 8 سریال بازی تاج و تخت در ماه آوریل 2019 مصادف با فروردین و اردیبهشت ماه 1398 می باشد و از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست. در صورت انتشار زمان دقیق سریعا در سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تیزر تریلر جدید فصل 8 سریال بازی تاج و تخت :

نظر شما در مورد فصل 8 سریال و جزئیات این تیزر تریلر چیست؟ آیا آتش بر یخ پیروز خواهد شد یا بالعکس؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط :

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.