ویدئوهای سایت

person

انتشار اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت / جزئیات اولین قسمت فصل پایانی فاش شد!!

یکشنبه, 13 آبان, 1397
به گزارش میم ست ، اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر شده و همراه با آن جزئیات قسمت اول فصل پایانی این سریال نیز فاش شده است. این فصل از این سریال پرطرفدار که بسیاری عنوان جنگ و نبرد بزرگ را به آن داده اند ، در سال 2019 از شبکه HBO روی آنتن خواهد رفت و هنوز تاریخ دقیق و رسمی انتشار آن اعلام نشده است. سریال بازی تاج و تخت بدون شک یکی از بهترین سریال های تاریخ تلوزیون می باشد که از همان ابتدای کار بینندگان بسیاری را جذب خود کرد و در طول 7 فصل گذشته رفته رفته افراد بیشتری را پای تلوزیون میخ کوب کرد. این سریال سال به سال نحوه داستان پردازی و ساخت کلی خود را ارتقاء داده و در فصل 7 رکورد بینندگان سریال ها را جا به جا کرد. جای تعجبی ندارد که همه ی علاقه مندان به دنیای سریال و تلوزیون برای دیدن فصل 8 و پایانی سریال بازی تاج و تخت لحظه شماری کنند. سازندگان این سریال نیز سعی دارند که پایانی درخور و شایسته این سریال را به بینندگان ارائه کنند ، همین موضوع سبب شده است که انتظار برای فصل هشتم طولانی تر شود. حال در تازه ترین اخبار سریال و تلوزیون ، مجله خبری EW اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را منتشر کرده است که در آن کیت هرینگتون (Kit Harington) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) را مشاهده می کنیم که به ترتیب نقش های جان اسنو و دنریس تارگرین (مادر اژدهایان) را در این سریال بر عهده دارند. علاوه بر این عکس ، مجله EW جزئیات قسمت اول فصل پایانی را نیز فاش کرد. طبق گزارش این سایت ، قسمت اول فصل 8 سریال بازی تاج و تخت بسیاری از خصوصیات اولین قسمت کل سریال را یادآوری خواهد کرد و از آنجایی که در فصل گذشته شاهد حرکت اکثر کاراکترهای اصلی به سمت وینترفل بودیم ، جنگ و نبرد بزرگ میان پادشاهی طلبان و انسان ها با وایت واکرها و ارتش بزرگ زامبی آنها در وینترفل زادگاه جان اسنو روی خواهد داد. در قسمت اول فصل 8 سریال بازی تاج و تخت شاهد رسیدن ارتش دنریس تارگرین و جان اسنو به وینترفل خواهیم بود ، جایی که بسیاری از کاراکترهایی که مدت طولانی در انتظار دیدن همدیگر بودند ، با یکدیگر ملاقات کرده و حتی کاراکترهایی که تا الان با هم روبرو نشده اند با هم ملاقات خواهند کرد. طبق گزارش دیگر مجله EW بازیگران سریال نظرات و احساس خود پس از خواندن فیلم نامه فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را بیان کرده اند. در زیر می توانید نظرات برخی بازیگران سریال را مشاهده کنید:

پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) بازیگر نقش تیریون لنیستر:

" این اولین فیلمنامه ای بود که بلافاصله سراغ آخر آن نرفتم تا ببینم کاراکتر من مرده است یا نه و آن را بطور کامل از اول تا آخر مطالعه کردم. "

سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر نقش سانسا استارک:

" این فیلمنامه بسیار دلگرم کننده بود. پس از مطالعه آن کمی گیج و شوکه شدم و ساعت ها قدم زدم. "

امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین:

" پس از مطالعه فیلمنامه ، من به دوست نزدیکم رو کردم و گفتم وای خدای من! من باید برم! من باید برم! و من خیلی شوکه و هیجان زده شدم. تاثیری که این فیلمنامه روی من داشت بسیار عمیق و خاص بود. "

جو دمپسی (Joe Dempsie) بازیگر نقش گندری:

" شما چیزی را در دست دارید که میلیون ها نفر می خواهند از جزئیات آن با خبر شوند. خیلی حس عجیبی است. و از حالا تا وقتی که منتشر شود ، من بیشتر اوقات مست خواهم بود! "

اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد قسمت اول فصل پایانی و اولین عکس فصل 8 سریال بازی تاج و تخت چیست ؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.