ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تمدید سریال شنل و خنجر برای فصل دوم / ماجراجویی های دو ابر قهرمان جوان ادامه دارد!

یکشنبه, 31 تیر, 1397
تمدید سریال شنل و خنجر
به گزارش میم ست و در تازه ترین اخبار سریال و سینمای هالیوود ، چندی پیش با انتشار تیزری ، خبر تمدید سریال شنل و خنجر (Cloak & Dagger) برای فصل دوم رسما تایید شد.  این روزها رویداد کامیک کان ۲۰۱۸ به مرکز اصلی مخابره اخبار سینما و تلوزیون تبدیل شده است، با تمدید این سریال ماجراجویی ‌های دو ابرقهرمان جوان ادامه خواهد داشت و احتمالا شاهد حضور شخصیت کامیک بوکی جدیدی هم در فصل بعدی خواهیم بود که فعلا به طور رسمی تایید نشده است.

هشدار: ادامه متن بخشی از داستان کامیک‌های سریال شنل و خنجر را لو می‌دهد

تیزر مربوط به این خبر با اینکه اطلاعات خاصی از داستان فصل بعدی ارائه نمی‌دهد، اما در پایان آن جمله "Season 2 will be mayhem" (به معنی : فصل دوم بسیار آشفته و همراه با هرج و مرج خواهد بود) به نمایش در می‌ آید که احتمالا به حضور کاراکتر Mayhem (هرج و مرج و کشتار) در فصل دوم اشاره دارد. اگر با کامیک‌ های شنل و خنجر آشنا باشید، احتمالا می ‌دانید که کارآگاه بریجید اورایلی در جریان بازرسی از یک انبار مشکوک ، توسط عده ‌ای مسموم می ‌شود و به قتل می ‌رسد و پس از اینکه دو ابرقهرمان اصلی این مجموعه نیز نمی‌ توانند او را نجات دهند ، اورایلی جان خود را از دست می ‌دهد و پس از آن با نام Mayhem و با قدرتی ویژه و فرا انسانی که نوعی گاز سبز رنگ است ، به دنیا می‌آید و برای انتقام از قاتلانش دست به کار می ‌شود.

پایان اسپویل

وجود کلمه Mayhem در انتهای تیزر و سپس نمایش رد یک پنجه با هاله‌ ای از رنگ سبز، یقینا تایید کننده همین موضوع است که شخصیت Mayhem نیز به سریال اضافه خواهد شد و باید دید که در قسمت‌ های باقی‌ مانده فصل اول، چه سرنوشتی برای اورایلی رقم خواهد خورد. علاوه بر تیزر، رد پنجه سبز رنگ در پوستر منتشر شده برای سریال هم به وضوح دیده می ‌شود و تا حدود زیادی صحت این گمانه ‌زنی را قوت می ‌بخشد.

نظر شما در مورد تمدید سریال شنل و خنجر چیست ؟ در مورد داستان و بازیگران آن چه نظری دارید ؟

نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. تمدید سریال شنل و خنجر

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications