ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

چهارشنبه, 15 اسفند, 1397
تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

در جدیدترین اخبار فیلم و سریال تریلر فصل 8 سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) متنتشر شد. این فصل آخرین فصل از سریال پر طرفدار بازی تاج و تخت خواهد بود و گمانه زنی های فراوانی تا کنون درباره ی آن و جنگ های بزرگی که در آن اتفاق می افند زده شده است. در ادامه به بررسی این تریلر می پردازیم و می توانید نسخه ی کامل و بدون سانسور تریلر را ببینید.

به گزارش میم ست در جدیدترین خبر منتشر شده از سریال پر طرفدار و مورد انتظار بازی تاج و تخت ساعاتی پیش شبکه ی HBO اقدام به انتشار تریلر جدید آن کرده است. در این تریلر به خوبی سعی شده فضای فکری ما را به سمت جنگ های مهیب و بزرگی که در راه است ببرد و کم کم ما را برای رویارویی با خون ریزی های شدید آماده کند.

تریرل با صدای نفس نفس زدن های آریا آغاز می شود کاراکتری که طی یک فصل گذشته شخصیتی بسیار قوی از خود نشان داده، کسی که حتی از مرگ نمی ترسد و حالا هر چه که هست باعث حتی او هم از ترس نفس نفس بزند و از چیزی در تاریکی فرار بکند. در این قسمت از تریلر است که او در دیالوگی می گوید:

من مرگ رو میشناسم. اون چهره های زیادی داره و حالا هم منتظر دیدن این یکی هستم.

بعد از پایان این صحنه گویا سازندگان تریلر به هدف خودشان رسیده اند و حالا موقعیت را برای روایت یک داستان مناسب می بینند و چه کسی این روایت را آغاز می کند؟ یک استارک دیگر. این بار نوبت به برن استارک می رسد که با جملات فلسفی خود یادآوری کند که هر اتفاقی در حال رخ دادن است به نوعی در واکنش به عملکرد گذشته ی شخصیت ها می باشد. در انتها هم گفته های خود را با کلمه ی «خانه» تمام می کند در حالی که تصویر در حال نشان دادن وینترفل و اژها ها می باشد.

قسمت بعدی نوبت به رهبر حقیقی است که با سخنان خود نشان دهد در مبارزه با مردگان مصمم است و در این مسیر از چیزی نمی ترسد و این شجاعت همان چیزی است که در کاراکتر سرسی علی رغم همه ی ریسک هایی که انجام داده و به همه ی دشمنان خود پیروز شده، وجود ندارد.

در این تریلر آماده شدن سپاه روشنایی را می بینیم و از تلاش آن ها آگاه می شویم اما در انتها همه ی این تلاش ها وشجاعت ها به کنار می گذارند و بار دیگر یادآور می شوند که این جنگ با تمام جنگ های پیش از این تفاوت دارد. همان ترس ابتدای تریلر را این بار تنها با نشان دادن دو پا از پادشاه شب تجربه می کنیم و در نهایت تریلر تمام می شود.

در اینجا می توانید تریلر را به طور کامل تماشا کنید:

 

بعد از دیدن تریلر بالا و مطالعه توضیحات، به نظر شما تریلر چه پیام های دیگری هم داشت؟ شما فکر می کنید در تریلر چه پیام نهفته ی دیری وجود دارد و چه سرنخ هایی برای ما وجود دارد؟ در قسمت پایین این مطلب در بخش نطرات لطفا تحلیل های خود را برای استفاده ی همه بازدیدکنندگان میم ست قرار دهید. بهترین پاسخی که طی 3 روز آینده در بخش نظرات ارسال کنید با نام خودتان در همین بخش پست و به عنوان نظر کاربران قرار می گیرد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
  • MM
    MM

    5 سال پیش

    درود بر شما. تریلرها معمولا سعی دارند ذهن ها رو به جایی ببرند که مسیر اشتباهی هستش و من فکر می کنم این تریلر هم مثل بقیه تریلرها داره ذهن ها رو منحرف می کنه اون چیزی که با دیدن این تریلر حدس میزنیم اتفاق نخواهد افتاد این تریلر هم برای منحرف کردن ذهن تماشاگران و دنبال کنندگان سریال هستش که وقتی سریال شروع شد سورپرایز بشن.


We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications