ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

تاریخ انتشار فصل دوم سریال مجازاتگر رسما تایید و اعلام شد

پنجشنبه, 13 دی, 1397
سریال مجازاتگر

به گزارش میم ست، مدتی بود که خبر کنسل شدن پیاپی سریال های مارولی نتفلیکس طرفداران کمیک بوک ها و سریال های ابر قهرمانی را ناراحت می کرد و به نظر می رسید که نتفلیکس قصد دارد طرفداران این سریال ها را آزار دهد، اما با منتشر شدن تاریخ پخش فصل دوم سریال مجازاتگر (The Punisher) خیال هواران کمی آسوده شد. در ادامه با ما همراه باشید.

در جدیدترین فیلم و سریال، تاریخ انتشار فصل دوم سریال مجازاتگر رسما تایید و اعلام شده است. ماه گذشته بود که مشخص شد فصل دوم این سریال قرار است در ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) منتشر شود. حال طبق اکانت توییتر خاورمیانه شبکه نت فلیکس، فصل دوم سریال پانیشر در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد. با اینکه هنوز اکانت رسمی شبکه Netflix واکنشی به زمان انتشار فصل دوم این سریال نداشته، اما این خبر توسط اکانت توییتر ایتالیای شبکه نتفلیکس نیز تایید شده است و به نظر می‌رسد که این خبر رسمی باشد.

بیشتر بخوانید : نقد و بررسی فیلم نخستین انسان – First Man

علاوه بر این، تیزر جدیدی از فصل دوم سریال مجازاتگر منتشر شده است که در این تیزر، فرانک کسل با بازی جان برنتال، در حال سوزاندن نامه عفو خود و بازگشت به‌عنوان پانیشر است.در طول هفته‌های گذشته، شبکه نتفلیکس ادامه پخش سریال‌های مشترک خود با مارول را که شامل سه سریال سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل و سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل می‌شود، لغو کرده است و آینده سریال مجازاتگر نیز بسیار مبهم و نامشخص به نظر می‌رسد. همچنین فصل سوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) نیز در طول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد که بسیاری اعتقاد دارند که این دو سریال پس از پخش نیز توسط نتفلیکس لغو خواهند شد.

بیشتر بخوانید : فصل پنجم سریال آینه سیاه در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش می شود

جان برنتال در نقش فرانک کسل (پانیشر)، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال مجازاتگر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال نیز بازگشته است.

سریال مجازاتگر سریال مجازاتگر

 

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications