ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

احتمال پیوستن سریال Black Lightning به سریال های دنیای Arrow قوت گرفت

پنجشنبه, 28 دی, 1396
Black Lightning
در حدید ترین اخبار فیلم و سریال های تلویزیونی ، پس از انتشار اولین قسمت از سریال Black Lightning شایعاتی مبنی بر این که ممکن است این سریال نیز به جمع سریال هایی که در دنیای Arrow جریان دارند بپیوندد بر سر زبان ها افتاد ، حال اخباری منتشر شده که باعث می شود این شایعه قوت بگیرد ، در ادامه با ما همراه باشید . به گزارش میم ست ، سلیم اکیل (Salim Akil) سازنده سریال رعد و برق سیاه (Black Lightning) قاطعانه اعلام کرده بود که این سریال ارتباطی به سایر سریال های شبکه CW ندارد اما با توجه به اتفاقاتی که در قسمت اول این سریال دیدیم ، ممکن است وضعیت تغییر کند و این سریال به سریال های دنیای Arrow ارتباط پیدا کند. رعد و برق سیاه (Black Lightning) یکی از ابر قهرمانانی است که در دنیای مشترک CW (البته ب جز سریال (سوپرگرل Supergirl) که در یک دنیای موازی جریان دارد) می باشد ، به این دنیای مشترک ، دنیای Arrow می گویند و سال گذشته بود که بزرگترین کراس اور (تلاقی داستان ها بین چند سریال) تاریخ این شبکه را دیدیم و همه ابر قهرمانان سریال های Arrow و The Flash و DC's Legends of Tomorrow و Supergirl دور هم جمع شده بودند تا با دشمن مشترکشان که دنیای همه را تهدید می کرد مقابله کنند . این  احتمال که ممکن است Black Lightning نیز به لیست سریال های دنیای Arrow اضافه شود پس از پخش اولین قسمت این سریال بر سر زبان ها افتاد و رونالد مارتین (Ronald Martin) در باره این سریال گفت :
" این یک سوال بسیار کنجکاوانه است ، چرا او یک پارتیزان است ؟ در حالی که جوامع مردمانی با قدرت های عجیب و غریب دارند و بعضی از آنها هم قهرمان هستند ؟ این نشان می دهد که نزدیک به 400 سال است که در این کشور یک استاندارد دوگانه برای ما وجود دارد."
این تایید می کند که - بدون توجه به این که این قرار است این سریال در دنیای Arrow  اتفاق بیوفتد یا خیر- Black Lightning در دنیایی جریان دارد که دیگر ابر قهرمانان نیز در آن حضور دارند.و این به این معنی است که هر لحظه ممکن است جفرسون وارد دنیایی شود که بری الن گرنت گوستین و الیور کویین استفان آمل در آن حضور دارند ( و یا احتمالا دنیایی که کارا دنورز ملیسا بنویست در آن حضور دارد). Black Lightning Black Lightning Black Lightning        

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications