ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش گیشه 23 خرداد: تگزاس از 9 میلیارد فروش گذشت

چهارشنبه, 23 خرداد, 1397
گزارش گیشه 23 خرداد: تگزاس از 9 میلیارد فروش گذشت
به گزارش میم ست ، در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران نتایج گیشه 23 خرداد ساعاتی پیش منتشر شد. بر این اساس فیلم کمدی تگزاس توانسته در صدر جدول فروش فیلم های یک هفته ی گذشته ی ایران قرار بگیرد و بعد از آن به ترتیب فیلم های خجالت نکش، چهارراه استانبول، عصبانی نیستم و خوک قرار دارند. در این مطلب تلاش داریم 5 فیلم برتر این لیست را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم شماره 5 گیشه 23 خرداد: خوک


فیلم خوک ششمین هفته ی اکران خود را طی یک هفته ی گذشته تجربه کرد و در نهایت با اکران در 39 سالن سینما توانست به فروش هفتگی 102 میلیون تومان دست پیدا کند. همچون دیگر فیلم های ساخته شده در ایران اطلاعی از میزان بودجه ی ساخت فیلم خوک در دسترس نیست و صرفا با حدس و گمان می توان گفت که فیلم سود کرده یا خیر. فیلم خوک با فروش یک هفته ی اخیر حالا به رقم فروش 1 میلیارد و 10 میلیون تومان رسیده که البته قطعا اگر تعداد سالن سینمای بیشتری برای اکران آن تخصیص داده می شد ( با توجه به تعداد بسیار کم سالن ها نسبت به دیگر فیلم ها) خوک می توانست به فروش بیشتری برسد. این فیلم به کارگردانی مانی حقیقی ساخته شده و بازیگران شاخصی مثل سیامک انصاری، لیلا حاتمی و حسن معجونی در آن حضور دارند.

فیلم شماره 4 گیشه 23 خرداد: عصبانی نیستم!


  فیلم اجتماعی عصبانی نیستم! ، جدیدترین ساخته ی رضا درمیشیان کارگردان جوان کشورمان است. نوید محمدزاده و باران کوثری بازیگران نقضش اصلی فیلم هستند که هر دو حضوری بسیار خوب و قوی در فیلم دارند. عصبانی نیستم! پس از 6 هفته اکران حالا در 75 سالن سینما همچنان در حال نمایش است و فروش یک هفته ی گذشته ی آن 153 میلیون تومان گذشته است. بر اساس نتایج منتشر شده مجموع فروش این فیلم از ابتدا تا کنون چیزی در حدود 2 میلیارد و 728 میلیون تومان است. فیلم شماره 4 گیشه 23 خرداد: عصبانی نیستم!

فیلم شماره 3 گیشه 23 خرداد: چهار راه استانبول


  فیلم چهار راه استانبول ساخته ی کارگردان شناخته شده ی کشورمان، مصطفی کیایی از 12 اردیبهشت اکران خود را آغاز کرده و حالا بعد از گذشت 6 هفته از اکران به مجموع فروش 2 میلیارد و 407 میلیون تومان رسیده است. این فیلم که داستان آتش گرفتن ساختمان پلاسکو و گرفتار شدن آتش نشان ها در این ساختمان را روایت می کند در کی هفته ی گذشته توانسته 226 میلیون تومان فروش داشته باشد. بازیگران حاضر در فیلم هم افراد شناخته شده ای هستند که از آن میان می توان به بهرام رادان، محسن کیایی و سحر دولتشاهی اشاره کرد. فیلم شماره 3 گیشه 23 خرداد: چهار راه استانبول

فیلم شماره 2 گیشه 23 خرداد: خجالت نکش


  فیلم کمدی خجالت نکش ساخته ی رضا مقصودی در ششمین هفته ی اکران خود در 119 سالن سینما توانسته به فروش 325 میلیون تومانی برسد که به این ترتیب مجموع فروش فیلم از ابتدای اکران تا کنون به رقم 2 میلیارد و 552 میلیون تومان می رسد. احمد مهرانفر و شبنم مقدمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم شماره 2 گیشه 23 خرداد: خجالت نکش

فیلم شماره 1 گیشه 23 خرداد: تگزاس


فیلم کمدی تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده و حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم از تاریخ 29 فروردین اکران خود را آغاز کرده و حالا توانسته در هشتمین هفته ی اکران به فروش 491 میلیون تومانی دست پیدا کند. به این ترتیب تگزاس توانسته در 8 هفته به فروش کلی 9 میلیارد و 413 میلیون تومان برسد که رقم خوبی به نظر می رسد اما از آنجایی که رقم هزینه ی ساخت فیلم ها در ایران رسانه ای نمی شود و عموما این اطلاعات منتشر نمی شود و از طرفی می دانیم که هزینه ی ساخت فیلم تگزاس بسیار زیاد بوده، نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که فیلم موفقی بوده یا نه. فیلم شماره 1 گیشه 23 خرداد: تگزاس

این هفته چه فیلم هایی تاکران می شود؟


در هفته ی جاری فیلم های دلم می خواد از بهمن فرمان آرا، دشمن زن از به کارگردانی کریم امینی و در وجه عامل ساخته ی بهمن کامیار اکران خود را از امروز در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز کرده اند. در این میان فیلم دلم می خواد که فیلم کمدی است و 3 سال زمان برد تا پروانه نمایش بگیرد از بخت بیشتری برای تصاحب جایگاه اول گیشه برخوردار است.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications