ویدئوهای سایت

person

گزارش باکس آفیس 15 بهمن ماه: علاقه ی سیری ناپذیر جومانجی به صدر جدول!

یکشنبه, 15 بهمن, 1396
به گزارش میم ست، ساعاتی پیش نتایج باکس آفیس آمریکا منتشر شد و در این مطلب می خواهیم به بررسی  5 فیل برتر آن بپردازیم. بر این اساس و در تازه ترین اخبار فیلم و سریال هالیوود فیلم جومانجی توانست بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

فیلم شماره 5 باکس آفیس: Hostiles

فیلم Hostiles توانست در هفتمین هفته از اکران خود با فروشی معادل 5.5 میلیون دلار برای آخر هفته و فروش کلی 21.2 میلیون دلار در آمریکا در جایگاه پنجم قرار بگیرد.بودجه ی ساخت این فیلم معادل 39 میلیون دلار بوده و حالا باید ببینیم فروش جهانی فیلم چه زمانی آغاز می شود.

فیلم شماره 4 باکس آفیس: The Greatest Showman

فیلم سینمای برترین شومن (The Greatest Showman) بعد از 7 هفته اکران همچنان توانسته بین 5 فیلم برتر باکس آفیس حضور داشته باشد اگرچه همواره فروشش نسب به بقیه ی فیلم ها به اندازه ای کم بوده که جایگاهش بین 3 تا 5 مدام در حال تغییر است و به صدر جدول نزدیک هم نشده. این فیلم توانست در آخر هفته 7.8 میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم شماره 3 باکس آفیس: Winchester

فیلم ترسناک وینچستر (Winchester) از این آخر هفته اکران خود را آغاز کرد و توانست در اولین آخر هفته ی اکران خود فروشی معدل 9.2 میلیون دلار را تجربه کند.

فیلم شماره 2 باکس آفیس: Maze Runner: The Death Cure

نسخه ی سوم و پایانی فیلم Maze Runner با 57 درصد کاهش فروش نسبت به هفته ی گذشته یعنی 10 میلیون دلار در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت تا تنها یک هفته بتواند صدر جدول را از جومانجی بگیرد و از آن خود کند. این فیلم که با بودجه ی 62 میلیون دلاری ساخته شده توانسته تا کنون فروش جهانی معادل 137 میلیون دلار تجربه کند.

فیلم شماره 1 باکس آفیس: Jumanji: Welcome to the Jungle

و اما نوبت به فیلم صدر جدول یعنی جومانجی می رسد. فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدی (Jumanji: Welcome to the Jungle) هیچ علاقه ای به جدایی از صدر جدول باکس آفیس ندارد به شکلی از 7 هفته اکران 4 هفته ی آن را در صدر جدول قرار داشته یعنی حتی بیشتر از پر فروش ترین فیلم سال 2017، دنباله ی جدید جنگ ستارگان. فروش جهانی جومانجی نیر الآن در حدود 855 میلیون دلار است.

هفته ی آینده منتظر اکران چه فیلم هایی باشیم؟

هفته ی آینده هفته ی نسبتا شلوغی است اما 3 فیلم بیش از بقیه مورد توجه است و اکران گسترده دارند. اولی فیلم The 15:17 to Paris جدید فیلم ساخته ی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) می باشد. دومین فیلم Fifty Shades Freed، سومین فیلم از سری Fifty Shades و آخرین مورد فیلم فانتزی و کمدی Peter Rabbit است. به این ترتیب به نظر می رسد هفته ی آینده جدول باکس آفیس جان تازه ای بگیرد.  
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.