ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

گزارش باکس آفیس 13 اسفند: گنجشک سرخ در چنگال پلنگ سیاه!

یکشنبه, 13 اسفند, 1396
گزارش باکس آفیس 13 اسفند
به گزارش میم ست و در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود نتایج باکس آفیس و فروش آخر هفته ی فیلم ها اعلام شده و در این مطلب می خواهیم به 5 فیلم برتر آن بپردازیم. در پایان مطلب حتما نظر خودتون رو درباره ی باکس آفیس این هفته بنویسید.

فیلم شماره 5 باکس آفیس: Peter Rabbit

فیلم کمدی و فانتزی پیتر خرگوشه (Peter Rabbit) توانست در چهارمین هفته ی اکران خود فروش 10 میلیون دلاری داشته باشد و فروش 84 میلیون دلاری را در گیشه سینما های آمریکا و فروش کلی 101 میلیون دلاری را در در سطج چهان داشته باشد.  پیتر خرگوشه (Peter Rabbit)

فیلم شماره 4 باکس آفیس: Game Night

فیلم شب بازی (Game Night) با بازی ریچل مک آدامز و جیسون بیتمن در دومین هفته ی حضور خود در باکس آفیس با فروش 10.7 میلیون دلاری در رده ی چهارم قرار گرفته و به این ترتیب این فیلم فروش کلی 49.5 میلیون دلاری را تجربه می کند و این در حالی  است که بودجه ی ساخت آن 37 میلیون دلار بوده است. شب بازی (Game Night)

فیلم شماره 3 باکس آفیس: Death Wish

فیلم جنایی آرزوی مرگ (Death Wish) با بازی بروس ویلیس در اولین هفته ی حضور خود در گیشه ها توانسته 13 میلیون دلار فروش داشته باشد تا در جایگاه سوم باکس آفیس قرار بگیرد.بودجه ی ساخت ای فیلم 30 میلیون دلار بوده و هنوز فروش جهانی برای آن ثبت نشده است. آرزوی مرگ (Death Wish)

فیلم شماره 2 باکس آفیس: Red Sparrow

جنیفر لارنس و فیلم جدیدش، گنجشک سرخ (Red Sparrow) در اولین هفته ی اکران توانستند 17 میلیون دلار فروش داشته باشند و دومین جایگاه باکس آفیس را از آن خود کنند. این فیلم با بودجه ی 69 میلیون دلاری ساخته شده است و برای آن در ابتدا فروش بیشتری تصور می شد تا اینکه سایت های نقد و بررسی مثل راتن تومیتو به آن نمره ی کمی دادند و باعث کم شدن فروش آن شدنه اند.  گنجشک سرخ (Red Sparrow)

فیلم شماره 1 باکس آفیس: Black Panther

فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) بعد از سه هفته اکران همچنان فروش بالایی را تجربه می کند و بعد از این مدت زمان اکران حالا در سومین هفته ی اکران خود با فروش فوق العاده ی 65 میلیون دلاری جایگاه اول را با اختلاف از آن خود کند. فروش پلنگ سیاه حالا در آمریکا از مرز 500 میلیون دلار گذشته و فروش کلی آن چیزی در حدود 897.7 میلیون دلار است. به این ترتیب به احتمال زیاد فیلم پلنگ سیاه به اولین فیلم یک میلیار دلاری سال 2018 تبدیل خواهد شد. پلنگ سیاه (Black Panther)

منتظر اکران چه فیلم هایی باشیم؟

فیلم های متعددی در هفته ی اینده اکران خواهند شد که از مهم ترین آن ها می توان به Gringo، The Hurricane Heist، Strangers 2 و A Wrinkle in Time اشاره کرد و البته هیچکدام قطعا نمی تواند با پلنگ سیاه رقابت کند!

برای عضویت در کانال تلگرام ما و پیگیری راحت و بدون دردسر اخبار فیلم و سریال سینمای ایران و هالیوود اینجا کلیک کنید.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications