ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کارگردان فیلم حیوان درباره مشکلات فیلمسازی در شهرستان ها می گوید

شنبه, 31 شهریور, 1397
کارگردان

به گزارش میم ست، در جدید ترین اخبار فیلم و سینمای ایران، بهرام ارک کارگردان فیلم کوتاه «حیوان» که در تلاش است اولین اثر سینمایی خود را جلوی دوربین ببرد،  گفت: در تلاش هستم تا فیلم سینمایی «پوست» را در تبریز جلوی دوربین ببرم این در حالی است که هم تهیه‌ کننده فیلم و هم افراد دیگر تمام تلاش خود را می‌ کنند تا من را برای ساخت این پروژه به تهران هل دهند!

وی ادامه داد: به هرحال باید بگویم که فیلمنامه «پوست» به گونه‌ای نوشته شده که با توجه به زبان ترکی آن، باید در تبریز ساخته شود. چرا که معتقدم این شهر پتانسیل خوبی برای فیلمسازی دارد.

کارگردان فیلم کوتاه «حیوان» توضیح داد: دوست دارم ساخت فیلم در تمام فرهنگ‌های کشور مانند کرد، لر و عرب را نیز تجربه کنم. فکر می‌کنم مخاطبان از دیدن فیلم‌ هایی که یک مدل هستند خسته شده‌اند. بر این باورم که جایگاه سینما فراتر از آنچه که امروز در آن قرار دارد، هست و باید به آن جایگاه برسیم.

وی تاکید کرد: ما همیشه به خود می‌بالیم که فرهنگ‌های متعددی را در کشور داریم اما زمانی که بحث فرهنگی پیش می‌آید، یادمان می‌رود که این فرهنگ‌های متعدد باید استقلال خود را داشته باشند. به هر حال زمانی که قرار است یک فیلم در شهرستان ساخته شود، هیچ حمایت مالی حتی از سوی مسئولان شهر و یا استان مربوطه صورت نمی‌گیرد.

این کارگردان ادامه داد: البته بخشی از سرمایه «پوست» تامین شده اما مساله این است که حمایت و امکاناتی که برای تولید یک فیلم در تهران می‌شود برای فیلمی که در شهرستان ساخته می‌شود، صورت نمی‌گیرد و به این نوع از فیلم‌ها نگاهی صرفا تجربی و غیراقتصادی دارند.

ارک در پایان گفت: در نهایت باید بگویم که فیلمسازان برای اینکه بتوانند قدم های بلندتری در زمینه فیلمبرداری بردارند مجبور هستند به تهران بیایند.

کارگردان

کارگردان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications