ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

پیوستن مهرداد صدیقیان به ایده اصلی و بازماندن اصغر فرهادی از اسکار بعدی

جمعه, 16 شهریور, 1397
اصغر فرهادی

پیوستن مهرداد صدیقیان به ایده اصلی

به گزارش میم ست مهرداد صدیقیان به «ایده اصلی» پیوست.

پس از بهرام رادان ، مریلا زارعی، ساره بیات و پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان هم به جمع بازیگران «ایده اصلی» پیوست

ایران ، کانادا ، اسپانیا و قبرس جنوبی به عنوان لوکیشن های «ایده اصلی» انتخاب و فیلمبرداری از هفته آینده در جزیره کیش آغاز خواهد شد

اسامی سایر بازیگران و عوامل نیز به زودی اعلام خواهد شد. آزیتا موگویی علاوه بر کارگردانی ، تهیه کنندگی فیلم «ایده اصلی» را هم به عهده دارد.

بازماندن اصغر فرهادی از اسکار بعدی

«همه می دانند» اصغر فرهادی از رقابت اسکار بازماند.

در جدیدترین اخبار فیلم و هنرمندان ایران سینمای اسپانیا در نهایت فیلم «فهرمانان» را به عنوان نماینده سینمای خود در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۱۹ برگزید.

کمدی-درام «قهرمانان» به کارگردانی «خاویر فِسر» در حالی به عنوان نماینده سینمای اسپانیا در اسکار ۲۰۱۹ از سوی آکادمی فیلم این کشور انتخاب شد که دو فیلم «همه می‌دانند» به  کارگردانی اصغر فرهادی و «غول پیکر» ساخته مشترک «آیتور آرگی» و «ژان گارانو» نیز دو کاندید دیگر نمایندگی سینمای اسپانیا در این رویداد سینمایی بودند

فیلم اسپانیایی زبان «همه می دانند» که از تاریخ ۱۲ سپتامبر (بیست و یکم شهریورماه) در ۲۳۶ سینمای اسپانیا  اکران عمومی خود را آغاز می کند به سبب دارا بودن عوامل عمدتا اسپانیایی شانس حضور به عنوان نماینده سینمای اسپانیا را در شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار داشت.

اما فیلم «قهرمانان» که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم مادرید ۲۰۱۸ تجربه کرده بود درباره یک مربی بسکتبال است که پس از ارتکاب به جرمی به انجام خدمات عمومی محکوم می شود و باید یک تیم بستکتبال متشکل از معلولین ذهنی را هدایت کند. این فیلم با بازی بسیاری از بازیگران آماتور و دارای معلولیت ساخته شده است.

ایده اصلی - مهرداد صدیقیان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications