ویدئوهای سایت

person

رونمایی از پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد / پوستر نهایی فیلم!

پنجشنبه, 19 مهر, 1397
به گزارش میم ست، پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) منتشر شده است. در سال 2016 بود که کمپانی برادران وارنر اسپین آف موفق سری هری پاتر یعنی جانوران شگفت‌ انگیز و زیستگاه آن‌ ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them) را منتشر کرد و حالا دنباله ی این فیلم در حال ساخت می باشد. داستان فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد ، همانطور که از نامش پیداست ، بر روی همان جادوگر تاریکی است که در پایان فیلم قبلی دستگیر شد. حال تنها کمی بیشتر از یک ماه تا انتشار فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد مانده است و بازاریابی برای آن آغاز شده و پوستر دیگری برای آن منتشر شده است. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود ، پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد توسط اکانت رسمی اینستاگرام این فیلم منتشر شده است. در این پوستر بازیگران اصلی فیلم را مشاهده می کنیم و جانی دپ (Johnny Depp) در مرکز پوستر قرار دارد و بنظر آماده ی جنگ با دشمنانش می باشد.

بازیگران اصلی فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد و نقش های آنها عبارتند از:

ادی ردمین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت اسکمندر ، کاترین واترستون (Katherine Waterston) در نقش پورپنتینا "تینا" گلدستین ، دن فوگلر (Dan Fogler) در نقش جیکوب کوالسکی ، آلیسون سودول (Alison Sudol) در نقش کویینی گلدستین ، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش کریدنس بربون ، جانی دپ (Johnny Depp) در نقش گلرت گریندلوالد ، جود لا (Jude Law) در نقش آلبوس دامبلدور ، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش لیتا لسترنج ، کالوم ترنر (Callum Turner) در نقش تیسیوس اسکمندر، کلودیا کیم (Claudia Kim) در نقش نگینی ، کارمن اجوجو (Carmen Ejogo) در نقش سرافینا پیکوئری ، کِوین گاثری (Kevin Guthrie) در نقش آقای اَبرناتی ، پاپی کوربی توئش در نقش ویندا روزیه ، اولافور داری اولافسون در نقش اسکِندِر ، برانتیس یودوروفسکی در نقش نیکلاس فلامل ، اینکوار اکرت سیگورثون در نقش گریمسون و جسیکا ویلیامز (Jessica Williams).

پوستر جدید فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در مورد فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد و بازیگران و داستان آن چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. برای مشاهده پوستر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید.
تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.