ویدئوهای سایت

person

چند پوستر جدید از فیلم مورد انتظار کاپیتان مارول منتشر شد

پنجشنبه, 27 دی, 1397

به گزارش میم ست، به نقل از وبسایت خبری اسکرین رنت، زمان زیادی تا اکران یکی از مورد انتظار ترین فیلم های امسال، یعنی فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) باقی نمانده است و دیزنی چند پوستر از شخصیت های این فیلم منتشر کرده است که در یکی از این پوستر ها فیل کولسن جوان را مشاهده می کنیم که طیق انتظارات در سازمان شیلد و زیر نظر نیک فیوری مشغول به کار است.

مدتی است که کمپین تبلیغاتی این فیلم نیز کار خود را آغاز کرده است و استقبال خوبی هم از پیش فروش بلیط های فیلم مستقل بری لارسون شده است و مارول استودیو هم چشم به موفقیت این فیلم، همانند سایر فیلم هایشان دوخته است.

بیشتر بخوانید: فیلم بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون درجه سنی بزرگسالان خواهد داشت.

از همان ابتدای شروع کمپین تبلیغاتی این فیلم، روی این موضوع تاکید دارد که این فیلم درباره یک ابرقهرمان زن است. ابر قهرمان های زن کمیک های مارولی اکثرا مرد هستند و در بین تمام فیلم های ابرقهرمانی، فیلم کاپیتان مارول اولین فیلمی است که شخصیت اصلی آن یک زن است.

در این فیلم، علاوه بر کاپیتان مارول، شخصیت های جدیدی هم به طرفداران دنیای سینمای مارول معرفی خواهد شد، اما بیشتر طرفداران منتظر دیدن شخصیت های قدیمی از جمله نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون و فیل کولسن با بازی کلارگ گرگ هستند. پوستر های جدیدی از بیشتر شخصیت های این فیلم منتشر شده است که در پایان این مطلب، می توانید آنها را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : دوبار تاخیر در اکران فیلم مردان ایکس: ققنوس سیاه ۲۰۰ میلیون دلار آب خورد

البته جای بعضی از شخصیت های این فیلم، از جمله کری های معروف و شخصیت رونان با بازی لی پیس که برای اولین بار در فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) معرفی شد خالی است. همچنین در یکی از این پوستر ها جود لاو را میبینیم که هنوز مشخص نیست چه نقشی در این فیلم دارد و در تصویری که چندی پیش مجله امپایر از این فیلم منتشر شد جود لاو را مشاهده کردیم که در حال تمرین با کاپیتان مارول بود.

فیلم کاپیتان مارول در تاریخ 8 ام مارس 2019 مصادف با 17 ام اسفند ماه 1397 روی پرده های سینما به نمایش در خواهد آمد.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.