ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

وودی هارلسون تأیید کرد که نقشی کوتاه در فیلم ونوم خواهد داشت

دوشنبه, 7 خرداد, 1397
فیلم ونوم
به گزارش میم ست، وودی هارلسون (Woody Harrelson) در فیلم مورد انتظار کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures)، یعنی فیلم ونوم (Venom)، نقش کوتاهی را ایفا خواهد کرد، اما به نظر می‌ رسد این نقش کوتاه قرار است مقدمه‌ ای برای حضور در دنباله‌ ها و اسپین‌ آف‌ های احتمالی مجموعهٔ ونوم باشد. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، وودی هارلسون تأیید کرد که نقشی کوتاه در فیلم ونوم خواهد داشت. زمان زیادی تا اکران فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز باقی نمانده و طرفداران پس از انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Venom، بی‌ صبرانه منتظر تماشای تام هاردی (Tom Hardy) در نقش ادی براک یا همان ونوم هستند.پیش از این سونی پیکچرز علاقه خود را برای خلق دنیایی سینمایی حول محور شخصیت ونوم نشان داده و پیش‌ تر نیز همین کار را با شخصیت اسپایدرمن در فیلم‌های مجموعهٔ مرد عنکبوتی شگفت‌ انگیز (The Amazing Spider-Man) انجام داده بود و حتی شخصیت مرد عنکبوتی را به‌ تازگی به دنیای سینمایی مارول نیز وارد کرده است. کمی این موضوع سبب بی‌ برنامگی و درهم برهم شدن اوضاع شده است و اشخاصی که در استودیو مارول حضور دارند می‌ گویند شخصیت ونوم ربطی به دنیای مارول ندارد، اما از طرفی دیگر شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه تام هالند، اسپایدرمن جدید سینما، نقشی کوتاه در فیلم ونوم یا فیلم‌های احتمالی بعدی این مجموعه خواهد داشت. این صحبت‌های دوپهلو معلوم نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و شاید با اکران فیلم، طرفداران به جوابی قطعی برسند. این سؤالات تنها به حضور کوتاه شخصیت اسپایدرمن/پیتر پارکر در فیلم Venom مربوط نمی‌ شود و در مورد یکی از شخصیت‌های شرور مجموعهٔ ونوم نیز صدق می‌ کند. در گزارش‌های پیشین اعلام شده بود که شخصیت کارنیج در فیلم Venom حضور خواهد داشت؛ نه به‌ صورت رسمی، اما بسیاری از اخبار از وودی هارلسون برای ایفای نقش احتمالی این شخصیت نام می‌ بردند؛ اخباری که در نهایت درست بودند و این بازیگر هم تلویحاً حضور خود را در فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز، تأیید کرد. وودی هارلسون در مصاحبه با سایت کولایدر، در نهایت حضور خود را در فیلم Venom تأیید کرد، اما نگفت که چه نقشی را در این فیلم بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که پیش از این چنین اعلام می‌ شد که وودی هارلسون نقش شرور و منفی کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج را در فیلم Venom بازی خواهد کرد. وودی هارلسون در سخنانی کوتاه راجع به حضور خود در فیلم Venom چنین گفت:
نقش کوتاهی در این فیلم دارم، اما مرا در فیلم بعدی بیشتر خواهید دید. بگذارید این‌ طور بگویم، فیلمنامه ی فیلم بعدی را نخوانده‌ ام، اما در هر صورت این حرف را می‌ زنم و شانسی برای خود قائل هستم.
وودی هارلسون تأیید کرد که نقشی کوتاه در فیلم ونوم خواهد داشت و همین موضوع تا حدودی حقایق پیرامون شخصیت احتمالی این بازیگر در فیلم را روشن‌تر کرده است. به دلیل همین نقش کوتاه در فیلم است که سازندگان تصمیم گرفتند در تریلرها و معرفی و تبلیغ فیلم، وودی هارلسون حضور نداشته باشد. با توجه به این موضوع که این بازیگر در اواخر مراحل تولید فیلم Venom به لیست بازیگران این فیلم اضافه شده است، حضور کوتاه وی در فیلم منطقی به نظر می‌رسد. اما در هر صورت باید این موضوع را در نظر گرفت که شخصیت کارنیج جایگاه مهمی در دنیای ونوم دارد فیلم ونوم برای اکران در تاریخ 5 اکتبر 2018 (13 مهرماه 1397) برنامه ریزی شده است. فیلم ونوم فیلم ونوم

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications