ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

هنرنمایی میسی ویلیامز در کنار داکوتا فانینگ و مایکل جوردن در انیمیشن سریالی gen:LOCK

دوشنبه, 26 شهریور, 1397
انیمیشن سریالی gen:LOCK
به گزارش میم ست ، بتازگی میسی ویلیامز (Maisie Williams) که علاقه مندان او را با نقش آریا استارک در سریال پر طرفدار بازی تاج و تخت می شناسند ، به جمع بازیگران انیمیشن سریالی gen:LOCK پیوسته است. کمپانی روستر تیث (Rooster Teeth) ساخت این انیمیشن سریالی سه بعدی را کلید زده است. انیمیشن سریالی gen:LOCK ربات های غول پیکر را با فضایی دیستوپیا (شهر یا جایی که شرایط زندگی در آنجا بسیار بد است) ادغام کرده و داستان گروهی از خلبانان جوان را دنبال می کند که کنترل ربات های مصلح غول پیکر را در جنگ جهانی آینده در دست دارند. اوایل تابستان امسال اعلام شد که دیوید تننت (David Tennant) بازیگر آثاری همچون دکتر هو (Doctor Who) و جسیکا جونز (Jessica Jones) ، و مایکل جوردن (Michael B. Jordan) ستاره فیلم های پلنگ سیاه (Black Panther) و کرید (Creed) به لیست بازیگران انیمیشن سریالی gen:LOCK اضافه شده اند. دیگر بازیگرانی که در این انیمیشن سه بعدی هنرنمایی خواهند کرد عبارتند از : داکوتا فانینگ (Dakota Fanning) ، کویچی یامادرا (Kōichi Yamadera) و لیندزی جونز (Lindsay Jones). حال در تازه ترین اخبار سریال و انیمیشن ها ، کمپانی روستر تیث رسما پیوستن میسی ویلیامز به بازیگران انیمیشن سریالی gen:LOCK را تایید کرد. او در این سریال صداپیشگی کاراکتری به نام کامی را بر عهده دارد که یک هکر جوان و عضو جدید عملیات gen:LOCK می باشد. گری جی. هداک (Gray G. Haddock) ، شو رانر و سازنده انیمیشن سریالی gen:LOCK ، در مورد اضافه شدن میسی ویلیامز به جمع عوامل این انیمیشن بیان کرد :
" کار کردن با میسی بسیار لذت بخش است. انرژی و شوخ طبعی او قطعا کاراکتر کامی را بسیار خاص تر جلوه خواهد داد. من نمی توانم توصیف کنم که این بازیگران چقدر برای کاراکترهای سریال مناسب هستند، اما میسی دقیقا همان چیزی است که من کامی را در ذهن خود تصور کرده ام ، او فوق العادست. "
نظر شما در مورد انیمیشن سریالی gen:LOCK چیست ؟ در مورد نحوه نقش آفرینی میسی ویلیامز چه نظری دارید؟ نظرات خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. میسی ویلیامز - انیمیشن سریالی gen:LOCK

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications