ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

«هزارپا» ٣۵ میلیاردی شد / «فیلشاه» پرمخاطب‌ترین انیمیشن سینمای ایران شد

یکشنبه, 18 شهریور, 1397
هزارپا

به گزارش میم ست در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای ایران فیلم سینمایی «هزارپا» با استقبال فوق العاده مخاطبان مجموع فروشش را به ٣۵ میلیارد تومان رساند.

اکران پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران همچنان در سراسر کشور ادامه دارد.

رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی و ... در این فیلم بازی می کنند.

جدیدترین اخبار انیمیشن نیز «فیلشاه» عنوان "پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران" را از آن خود کرد.

این انیمیشن با جذب بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تماشاگر، توانست از تعداد مخاطبان انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول پیشین گروه «هنرپویا» عبور کند و رکورد مخاطبان آثار این تیم انیمیشن‌سازی جوان را ارتقا بخشد. «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، پیش از این توانسته بود با فروش بیش از ۸ میلیارد تومان در سینماها، رکورد فروش تاریخ انیمیشن ایران را نیز جابجا کند.

«هنرپویا» پس از تولید انیمیشن‌های «شاهزاده روم» و «فیلشاه» و رکوردشکنی در گیشه سینمای انیمیشن، به تازگی تولید سومین اثر سینمایی خود را با عنوان «Extinction (انقراض)» آغاز کرده است و باید دید اقبال مخاطبان به اثر تازه این گروه چگونه خواهد بود.

فیلشاه

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications