ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

کارگردانان و نویسندگان فصل 11 سریال دکتر هو (Doctor Who) مشخص شدند!

چهارشنبه, 31 مرداد, 1397
فصل 11 سریال دکتر هو
به گزارش میم ست ، فهرست کارگردانان و نویسندگان فصل 11 سریال دکتر هو (Doctor Who) تایید و اعلام شده است. در تازه ترین اخبار سریال و سینمای هالیوود طبق اطلاعاتی که وب‌سایت بی بی سی (BBC) منتشر کرده، در فصل یازدهم سریال دکتر هو قرار است شاهد حضور ۵ نویسنده و ۴ کارگردان متفاوت باشیم که روی قسمت‌های این فصل کار خواهند کرد. در بین این افراد، شاهد کسانی هستیم که پیش از این در سریال دکتر هو نیز حضور داشته ‌اند و کارگردانان برخی از سریال ‌های محبوب تلویزیونی نیز در این فهرست دیده می ‌شوند.

نویسندگان فصل 11 سریال دکتر هو عبارتند از:

مالوری بلکمن (Malorie Blackman) با سابقه نویسندگی سریال Pig-Heart Boy ، اد هیم (Ed Hime) با تجربه نویسندگی سریال The Incomplete Recorded Works of a Dead Body ، وینای پتل (Vinay Patel) با سابقه نویسندگی فیلم Murdered By My Father ، پیت مک ‌تایگ (Pete McTighe) با تجربه نویسندگی سریال Wentworth و جوی ویلکینسون (Joy Wilkinson) با سابقه نویسندگی سریال The Life and Adventures of Nick Nickleby.

کارگردانان فصل 11 سریال دکتر هو عبارتند از:

همچنین سالی آپراهامیا (Sallie Aprahamian) با سابقه کارگردانی سریال Extremely Dangerous ، جیمی چایلدز (Jamie Childs) با تجربه کارگردانی سریال دکتر هو ، جنیفر پرات (Jennifer Perrott) با سابقه کارگردانی سریال دکتر هو و مارک تاندرای (Mark Tonderai) با سابقه کارگردانی سریال لوسیفر (Lucifer) و سریال گاتهام (Gotham). وظیفه ساخت فصل یازدهم این سریال بر عهده کریس چیبنال (Chris Chibnall) خواهد بود که او جانشین استیون موفات (Steven Moffat) شده که از سال ۲۰۰۵ تا پایان فصل دهم ، وظیفه ساخت سریال دکتر هو را بر عهده داشته است. همچنین جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) قرار است نقش دکتر هو را در فصل یازدهم سریال بر عهده داشته باشد که این برای اولین بار است که یک زن نقش شخصیت دکتر هو را بر عهده می گیرد. فصل 11 سریال دکتر هو قرار است پاییز امسال منتشر شود.

نظر شما در مورد نویسندگان و کارگردانان فصل 11 سریال دکتر هو چیست ؟

فصل 11 سریال دکتر هو فصل 11 سریال دکتر هو

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications