ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نمایش فیلم آشغالهای دوست داشتنی با بازی هدیه تهرانی و شهاب حسینی در جشنواره فیلم فجر!!

شنبه, 1 دی, 1397
فروش فیلم آشغال های دوست داشتنی
به گزارش میم ست ، محمدرضا دلپاک (صدابردار) در مصاحبه ای بیان کرد که مرحله نهائی طراحی و ترکیب صدای نسخه جدید فیلم آشغالهای دوست داشتنی به پایان رسیده و این فیلم آماده حضور در جشنواره فیلم فجر است. در تازه ترین اخبار فیلم و سینمای ایران ، این صدابردار خوب سینما با بیان این مطلب در ادامه افزود:
"موضوع فیلم آشغالهای دوست داشتنی در مورد وحدت در جامعه است و داستان مادری است که تلاش دارد همه افراد خانواده ‌اش را دور هم نگه دارد. موضوعی که نیاز امروز جامعه کم حوصله و پُرتنش ماست. امیدوارم حال که فیلم پروانه نمایش دریافت کرده تلاش ‌های چند ساله آقای امیر یوسفی برای اینکه اولین نمایش فیلم آشغالهای دوست داشتنی در ایران باشد، امسال در جشنواره فیلم فجر به ثمر بنشیند."

بازیگران فیلم آشغالهای دوست داشتنی عبارتند از:

شیرین یزدانبخش ، حبیب رضائی ، هدیه تهرانی ، نگار جواهریان ، اکبر عبدی ، صابر ابر و شهاب حسینی.

اسامی عوامل ساخت فیلم آشغالهای دوست داشتنی به شرح زیر است:

نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده: محسن امیریوسفی ، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی ، تدوین: مصطفی خرقه پوش ، طراح صدا: محمدرضا دلپاک ، طراح چهره پردازی و مجری طرح: سعید ملکان ، جلوه های ویژه کامپیوتری: پیام ‌نبوتی ، صدابردار: محمود سماک باشی.

نظر شما در مورد نمایش فیلم آشغالهای دوست داشتنی در جشنواره فیلم فجر چیست؟ در مورد داستان، بازیگران و عوامل این فیلم چیست؟

نظرات ارزشمند خود را در پایین مطلب با ما و دیگر علاقه مندان به اشتراک بگذارید. فیلم آشغالهای دوست داشتنی فیلم آشغالهای دوست داشتنی فیلم آشغالهای دوست داشتنی فیلم آشغالهای دوست داشتنی فیلم آشغالهای دوست داشتنی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications