ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نقد و بررسی قسمت سوم سریال لژیون ، راز ها و اتفاقات عجیب و غریب

پنجشنبه, 30 فروردین, 1397
لژیون
به گزارش میم ست، تنها سه قسمت برای فصل دوم سریال لژیون (Legion) کافی بود تا ما را با معماهای بسیار پیچیده و جدیدش حسابی سر گرم و گیج کند. فصل اول این سوال بیشتر روی این موضوع تمرکز کرده بود تا به نوعی به ما بفهماند دیوید از نظر روانی مریض است یا از نظر ذهی (و یا شاید هم هر دو). در جدیدترین اخبار فیلم و سینمای هالیوود، در فصل دوم سریال لژیون شاهد این هستیم که وضعیت عقلی دیوید در حال پایدار شدن است اما دنیای اطراف او در حال تغییراتی عجیب و غریب است. بیماری روانی به نام کاتالیت مردم را در یک وضعیت غیر معمول قرار می دهد که نسبت به اتفاقاتی که پیرامون آنها می افتد بی اعتنا می شوند. در یک سالی که دیوید رفته بود. جهش یافته های سامرلند با دشمنان قدیمی خود در بخش سه تیمی تشکیل دادند تا با این بیماری و آمهال فاروک پادشاه سای، مبارزه کنند. در این زمان دیوید توسط نسخه آینده سیندیکیت دزدیده شده بود تا به فاروک کمک کند دوباره بدنش را به دست بیاورد. فصل دوم این سریال ده قسمت دارد. با این که تنها سه قسمت از فصل دوم Legion پخش شده است اما تعداد زیادی اتفاقات گیج کننده و راز آلود تا همین جای کار رخ داده است.

MI-Go Monks در سریال لژیون کیست ؟

لژیون بخش سه (Division 3) گفته است در مکان هایی که اولیور و فاروک حضور داشته اند مردم به کاتالیست مبتلا شده اند. اما در قسمت سوم فصل دوم Legion ، فاروک به دیوید گفت که او مقصر نیست و به همراه اولیور به دنبال MI-Go monk می گردند. اگر حرف فاروک درست باشد (و دیوید هم حرف او را باور کند دیگر فاروق مجبور نیست برای اثبات صحبت هایش دنبال Mi-Go monk بگردد.) بنابر این monk منشا این بیماری خواهد بود. اما در حالی که دیوید درباره کاتالیست تحقیق می کرد چیزی زیادی راجع به محفل Mi-Go به دست نیاورد. او وارد ذهن Mi-Go که در بخش سه مخفی شده بود، شد اما چیزهایی که دید کمک زیادی نکرد تا بتواند هویت واقعی او را لو دهد و از هدف آنها مطلع شود و یا بفهمد که آیا واقعا آنها مقصر اصلی شیوع بیماری کاتالیست هستند یا خیر.

میسر ساندی کیست ؟

لژیون ادمیرال فوکویاما و ورمیلیون گفتند که محفل Mi-Go توسط میسر ساندی از بین رفته است. دیوید گیج شد و پرسید:"میسر چی ؟" که به این معنی است که بیننده هم نمی داند که ادمیرال فوکویاما راجع به چه چیزی صحبت می کند. گفت و گوی بین آنها بدون پاسخ به این که میسر ساندی کیست یا چیست ادامه یافت. به نظر می رسد که Mi-Go و میسر ساندی هیچ پیش زمینه ای در دنیای سینمایی مارول ندارد یا حداقل هیچ شخصیتی با این نام در کمیک های آنها نیست. سریال لژیون از آن دست سریال هایی نیست که به تماشاگر اطلاعات غیر ضروری بدهد. در حقیقت سر نخ هایی به بینندگان می دهد تا بتوانند اتفاقات آیند را پیش بینی کنند و به نظر می رسد قبل از این که این فصل به پایان برسد میسر ساندی دوباره به سریال بازگردد. لژیون لژیون

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications