ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

نت فلیکس ساخت قسمت دوم سینمایی Bright با حضور ویل اسمیت را تایید کرد

پنجشنبه, 30 آذر, 1396
نت فلیکس
در جدید ترین اخبار فیلم و سینما، شبکه اینترنتی نت فلیکس ساخت قسمت دوم فیلم درخشان (Bright) با بازی ویل اسمیت را در صورتی سفارش داده که قسمت اول این فیلم هنوز پخش نشده است . در ادامه با ما همراه باشید. به نظر می رسد که ساختن فصل جدید یک سریال تلویزیونی برای نشان دادن اعتماد به نفس شبکه های کابلی بدون این که حتی فصل فعلی پخش شده باشد امری طبیعی به نظر می رسد . نت فلیکس، شبکه ای که به واسطه پول فراوانی که در این چند سال به جیب زده است هر طور که دلش می خواهد عمل می کند اخیرا ساخت قسمت دوم فیلم درخشان(Bright) را که هنوز پخش نشده را نیز سفارش داده است. دیوید آیر(David Ayer) کارگردان و مکس لندیس (Max Landis) نویسنده این فیلم هستند. ستارگانی چون ویل اسمیت (Will Smith) و جوئل ادگرتون (Joel Edgerton) به عنوان یک انسان و یک ارک که با هم یک تیم رویایی پلیس را تشکیل داده اند که البته به نظر می رسد نت فلیکس این رویا را باور کرده است. بنابر گزارش سایت Bloomberg ، نت فلیکس در نظر دارد تا پا به پای استودیو های فیلم سازی بزرگ رقابت کند در همین رابطه ویل اسمیت ستاره این فیلم که البته قرار است در قسمت دوم فیلم درخشان نیز حضور داشته باشد گفت :
فیلم درخشان (Bright) اولین تلاش نت فلیکس برای ساختن فیلمی در حد و اندازه های فیلم های هالیوودی است با استخدام کردن ستاره های هالیوودی و یک داستانی که هر استودیویی می تواند آن را بنویسد کارگردانی با دیوید آیر ، کارگردان فیلم جوخه انتخار (Suicide Squad) یک خطر و تهدید برای تمام استودیو های فیلم سازی و سیتما های سراسر جهان است و نت فلیکس در صورت تکرار موفقت های اخیر خود می تواند بازار سینما های بزرگ و استودیو ها را کساد کند سفارش ساخت قسمت دوم فیلمی که هنوز پخش نشده است دلیل محکمی بر این ادعاست.
در فیلم Bright ستارگان دیگری چون نومی راپیس (Noomi Rapace) ، لوسی فرای (Lucy Fry) ، ادگار رامیرز (Edgar Ramirezاکه بارینهولتر (Ike Barinholtzانریکه مارسیانو (Enrique Murciano) ، جی هرناندز (Jay Hernandez) ، آندرا ناودو (Andrea Navedoورونیکا انگو (Veronica Ngo) الکس مراز (Alex Merazمارگارت چو (Margaret Cho) ، برد ویلیام هنکه (Brad William Henkeداون اولیوری (Dawn Oliveri) و کنث چوی (Kenneth Choi) ایفای نقش کرده اند. این فیلم 22 دسامبر امسال (1 بهمن 96) از نت فلیکس پخش خواهد شد . نت فلیکس نت فلیکس  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications