ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

ممنوعیت های خوشمزه و پر ضرر در رژیم لاغری

دوشنبه, 14 آبان, 1397
ممنوعیت های خوشمزه و پر ضرر در رژیم لاغری
به گزارش میم ست تقریبا تما‌می‌ افراد در طول زندگی خود نیاز به کاهش و یا افزایش وزن پیدا کرده و مجبور به استفاده از رژیم خاصی شده اند. و اما در بین این دو رژیم غذایی، رژیم لاغری و کاهش وزن به طبع با سختی‌‌ها و رنج‌‌های بیشتری همراه است. تقریبا اکثر قریب به اتفاق افرادی که از رژیم غذایی خاصی برای لاغر شدن استفاده ‌می‌ کنند، معتقدند که در برابر نخوردن‌‌ها و خودداری‌‌هایی که کرده اند، آن قدرها هم وزن از دست نداده و این پرهیزهای غذایی تاثیر چندانی برکاهش وزن آن‌‌ها نداشته است. نکته اینجاست که مطمئنا چندین بار پیش آمده که همه این افراد رژیم خود را شکسته  و نتوانسته اند در برابر لذت خوردن مقاومت کنند. شکستن گاه به گاه رژیم شاید کار درستی نباشد ولی اتفاقی است که ‌می‌ توان گفت تقریبا بلااستثنا برای هرکسی پیش ‌می‌ آید. در این شکستن رژیم ، افراد به دنبال غذاهایی ‌می‌ روند که بیشترین ضرر را، در رژیم کاهش وزن آن‌‌ها دارند. درواقع ‌می‌ توان گفت خوردن این اغذیه باعث ‌می‌ شود حجم وسیعی از این رژیم تحت تاثیر قرار گرفته و عملا از اثر آن به ‌میزان بسیار زیادی کاسته شود. در نهایت شاهد اعتراضات گسترده ای هستیم که در صدر این اعتراضات این جمله شنیده ‌می‌ شود: " پس چرا با وجود داشتن رژیم، من هنوز چاقم!!! " اول از همه باید دقت کنید که رژیم شما از نظر پزشکی کاملا درست و اصولی باشد. وقتی از صحت رژیم لاغری خود مطمئن شدید باید بر طبق رژیم عمل کنید. و اگر گاهی برخلاف رژیم خود عمل کرده و به اصطلاح تقلب کردید هیچ گاه به دنبال این خوراکی‌‌ها نروید. خوراکی‌‌هایی که گاها با داشتن قند و چربی بسیار زیاد، روند لاغری و کاهش وزن شما را تا بالای پنجاه درصد تحت تاثیر قرار داده و آن را مختل ‌می‌ کند. اگر قصد دارید یک رژیم موفق داشته باشید باید سبک زندگی خود را تغییر دهید و از مضرات و خواص موادغذایی آگاه شوید شما در ادامه این مقاله که گردآوری شده از بخش سلامت جسمی ( سایت تفریحی 5 عصر ) می باشد با چند خوراکی خوشمزه ولی پر ضرر آشنا خواهید شد با ما همراه باشید:
  1. دونات

دونات محصولی است که سرشار از قند و چربی اشباع شده ‌می‌ باشد. دو ماده مرگبار برای رژیم لاغری. در تهیه دونات از این دو ماده به ‌میزان بسیار زیاد استفاده ‌می‌ شود. لذا به هیچ وجه به سراغ دونات نروید.
  1. چیپس و سیب ز‌مینی سرخ کرده

سیب ‌‌زمینی سرخ کرده، بسیار لذیذ و دوست داشتنی، اما دشمن رژیم لاغری و همچنین سلامتی شماست. چراکه در فرایند سرخ کردن سیب ‌‌زمینی تما‌می‌ مواد مغذی آن از بین رفته و در نتیجه خوردن آن کمکی به سلامتی شما نمی‌ کند. از طرفی سیب ‌‌زمینی سرخ شده حاوی مقادیر زیادی نمک و چربی اشباع است. چیپس هم درواقع همان سیب ‌‌زمینی سرخ شده است که مواد نگهدارنده و نمک به آن اضافه شده. چربی‌‌های ترانس موجود در چیپس و همچنین سدیم و مواد نگهدارنده آن همگی باهم یک بمب را ساخته اند که اثر رژیم لاغری شما را از بین ببرند.
  1. همبرگر

چیزبرگرها و همبرگرها دو نوع غذایی هستند که کالری بسیار زیادی دارند. کالری موجود در همبرگر و چیزبرگر به قدری زیاد است که خوردن یک عدد از آن، بیش از نیمی‌ از کالری مورد نیاز در طول روز را فراهم ‌می‌ آورد. و فاجعه زمانی رخ ‌می‌ دهد که در سرو این غذا از نوشابه و سیب ‌‌زمینی سرخ شده استفاده ‌می‌ شود. دو ماده سرشار از قند و چربی اشباع شده.
  1. کالباس

اگر می خواهید تغذیه سالم داشته باشید کالباس مصرف نکنید !  درواقع گوشت فرآوری شده ای است که محصول دست انسانهاست. کالباس شامل حجم وسیعی از نیترات‌‌ها و مواد نگهدارنده ای است که برای رژیم لاغری مانند سم بوده و آن را نابود ‌می‌ کند. گاهی که هوس این غذا را ‌می‌ کنید، ‌می‌ توانید از گوشت سفید استفاده کرده و خودتان کالباس خانگی درست کنید.
  1. سوسیس

سوسیس هم یک انتخاب بسیار بد در زمان داشتن رژیم لاغری است. سوسیس علاوه براینکه تما‌می‌ مضرات کالباس را دارد، از نظر غذایی نیز بسیار پایین بوده، چراکه اصلا مشخص نیست واقعا فرآورده گوشتی است یا خیر !!!    

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications