ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

معرفی سریال پر طرفدار the originals ( اصیل ها )

جمعه, 7 مهر, 1396
اصیل ها
 

این مطلب کامل نیست. برای دریافت اطلاعات کامل سریال اصیل ها اینجا کلیک کنید و به صفحه ی  معرفی کامل این سریال با طراحی جدید و مخصوص معرفی آن مراجعه کنید.

 

نام سریال : اصیل ها نام انگلیسی : The Originals ژانر : درام شبکه نمایش دهنده : The CW کشور : آمریکا زبان : انگلیسی مدت زمان هر اپیزود : 45 دقیقه تاریخ آغاز پخش سریال : 3 اکتبر 2017 بازیگران :Phoebe Tonkin , Daniel Gillies , Joseph Morgan خلاصه داستان : The Originals» یا «اصیل ها» نام سریالی آمریکائی برگرفته از سریال خاطرات خون آشام و در واقع بخشی از آن است که از اکتبر ۲۰۱۳ روزهای سه شنبه از شبکه CW پخش خواهد شد. اپیزود بیستم سریال ومپایر دایریز «اصیل ها» نام داشت که می توان آن را اولین اپیزود مجموعه «اصیل ها» دانست. داستان این مجموعه بر محوریت خانواده اصیل ها، سه خون آشام اصیل کلاوس، الایژا و ربکا در نیواورلئانز خواهد بود. نویسنده این مجموعه جولی پلک Julie Plec است. خلاصه داستـان سریال اصیل ها ( اورجینال ) : وقتی که کلاوس , اصیل دو رگه یک سر نخ مرموز پیدا میکند یک چیز ماوراء طبیعی در محله فرانسوی ها در نیو اورلنس بر ضد او است. سوالات کلاوس اون رو مجبور به این میکند که با محافظ شیطانی یا همون مارسل دیدار کند.مارسل خوناشامی است که تمام انسان ها و ساکنان ماوراء طبیعی نیو ارلنس را کنترل میکند. الایژا دنبال کلاوس میرود و خیلی زود معلوم میشود که هیلی دختر گرگینه به محله فرانسوی ها به دنبال کلاوس میگردد تا در مورد خونواده اش به او بگوید که در دست جادوگری به نام سوفی می افتد. سریال اروجینال سریال درامی فوقالعاده, ترسناک و تخیلی است و با سریال خاطرات یک خوناشام هم مرتبط است که این سریال در مورد خونواده اصیل ها یعنی خونواده کلاوس است. یک دانش آموز دختر کمتر از 20 سال شیفته انحراف به محله فرانسوی ها میشود. یک دختر جادوگر که سن اون بین 20 تا 30 سال است و محافظ شیطانی کلاوس به نام مارسل که اون هم سنش بین 20 تا 30 سال هست. بازیگران مشترکی که در این دو سریال وجود دارند شامل : کلاوس و الایژا و ربکا و هیلی که دوست تایلر بود.

 

این مطلب کامل نیست. برای دریافت اطلاعات کامل سریال اصیل ها اینجا کلیک کنید و به صفحه ی  معرفی کامل این سریال با طراحی جدید و مخصوص معرفی آن مراجعه کنید.

  اصیل ها  

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications