ویدئوهای سایت

person

معرفی سریال های نوروز 97 : پایتخت 5 از شبکه اول سیما

جمعه, 3 فروردین, 1397

به گزارش میم ست، سریال پایتخت ٥ سریال شبکه اول برای نوروز می باشد. ایام نوروز یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش صداوسیما بوده است به همین جهت تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوا را تولید و عرضه کنند. امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. غیر از برنامه‌هایی که قرار است در موعد تحویل سال و با حضور چهره های مختلف پخش بشوند، سریال‌ها همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

کارگردان‌هایی مثل سیروس مقدم، علیرضا امینى، احسان عبدى‌پور، سامان مقدم، مازیار میرى سریال هاى نوروز 96 تلویزیون را مقابل دوربین بردند و هرکدام به موضوعات و ژانرهاى مختلفى پرداختند تا نگاه‌هاى مخاطب را به سمت دوربین سریال معطوف کنند.

در جدیدترین اخبار سریال و سینمای ایران سیروس مقدم کارگردان شناخته شده تلویزیون که نوروز ٩٦ هم با پخش سریال على البدل موفقیت نسبى را در جذب مخاطب آثار نمایشى تلویزیون کسب کرده بود در نوروز ٩٧ هم با پایتخت ٥ به تلویزیون باز مى‌گردد.

سریال پایتخت یکى از برندهاى معتبر تلویزیون است که مدیران صداوسیما همواره از ساخت فصل‌هاى بعدى آن استقبال کردند. همچنین مخاطبان تلویزیون به قدرى با شخصیت نقى و ارسطو همذات پندارى کردند که در مقطعى سیروس مقدم به دنبال ساخت فیلم سینمایى پایتخت افتاد؛ البته تاکنون این تصمیم و تغییر مدیوم جنبه عملیاتى به خود پیدا نکرده است.

تصویربرداری پنجمین فصل از مجموعه پایتخت ساخته سیروس مقدم به تهیه کنندگی الهام غفوری که از 19 اردیبهشت ماه در استان مازندران آغاز شده بود اوایل مهر ماه سال 96 به پایان رسید. در طول این مدت عوامل این مجموعه به جز تصویربرداری در استان مازندران، بخش‌هایی از این سریال را در شهر تهران و کشور ترکیه جلوی دوربین بردند.

این مجموعه با سرمایه گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولیده شده و محسن تنابنده، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی و... از بازیگران آن هستند.

طبق اعلام عوامل سریال پایتخت ٥ در مرحله پایانی صداگذاری و تهیه موسیقی قسمت های پایانی اش قرار دارد؛ بخشی از داستان فصل پنجم به جنگ سوریه و حضور داعش ربط دارد. این مجموعه در ١٣ تا ١٥ قسمت، نوروز ٩٧ از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.