ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

معرفی سریال های نوروز 97: تعطیلات رویایی از شبکه دوم سیما

جمعه, 3 فروردین, 1397
تعطیلات رویایی

به گزارش میم ست، سریال تعطیلات رویایی سریال شبکه دوم برای نوروز می باشد. ایام نوروز یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش صداوسیما بوده است به همین جهت تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوا را تولید و عرضه کنند. امسال نیز به روال سال‌های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. غیر از برنامه‌هایی که قرار است در موعد تحویل سال و با حضور چهره های مختلف پخش بشوند، سریال‌ها همواره از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

کارگردان‌هایی مثل سیروس مقدم، علیرضا امینى، احسان عبدى‌پور، سامان مقدم، مازیار میرى سریال هاى نوروز 96 تلویزیون را مقابل دوربین بردند و هرکدام به موضوعات و ژانرهاى مختلفى پرداختند تا نگاه‌هاى مخاطب را به سمت دوربین سریال معطوف کنند.

در جدیدترین اخبار سریال و سینمای ایران شبکه دو براى ساخت سریال نوروزى سال آینده سراغ علیرضا امینى کارگردان ٤٧ ساله سینما و تلویزیون رفته است. تصویرداری سریال تعطیلات رویایی که در ابتدا افتاده ها نام داشت از ١١ دى ماه در شهر شیراز با نقش آفرینى محمود عزیزی، محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان و افسر اسدی آغاز شد و کماکان تصویربردارى این مجموعه نمایشى در جزیره کیش ادامه دارد، البته تدوین همزمان این سریال سبب آسودگى خاطر مدیران شبکه دو براى پخش آن در ایام نوروز شده بود.

تعطیلات رویایی روایتگر داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم است که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچکتر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگتر در صدد جبران است و می خواهد امسال خانواده رستم را به هزینه خود به کیش ببرد غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی می شود.

محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

سریال تعطیلات رویایی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما مقابل دوربین رفته و در 15 قسمت 45 دقیقه ای در حال تولید است.

علیرضا امینى از جمله کارگردانانى است که جدا از فعالیت هاى سینمایى در تلویزیون هم بارها خود را با ساخت تله فیلم و سریال محک زده است، سریال جدید علیرضا امینى تقریبا از بازیگران بسیارى سود مى برد و نکته جالب آن استفاده از نسل هاى مختلف بازیگرى از جوانى تا کهنسالى است. باید دید سریال جدید امینى قادر به رقابت با دیگر سریال هاى ویژه نوروز ٩٧ خواهد بود یا قافیه را به آنها واگذار مىکند.

تعطیلات رویایی

تعطیلات رویایی تعطیلات رویایی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications