ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مراحل تولید و فیلم برداری فیلم جنگ ستارگان به پایان رسید

شنبه, 27 بهمن, 1397
فیلم جنگ ستارگان

به گزارش میم ست، از ماه مرداد امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم جنگ ستارگان : قسمت نهم (Star Wars: Episode IX) در استودیو فیلمسازی پاین‌ وود در شهر لندن آغاز شده و قرار بود فیلمبرداری و تولید این فیلم تا ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن یا اسفند امسال) ادامه داشته باشد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید قسمت نهم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) رسما به پایان رسیده است.

 جی جی آبرامز (J.J Abrams)، کارگردان قسمت نهم جنگ ستارگان، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر، خبر داد که مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم جنگ ستارگان بع پایان  رسیده است. همچنین او ضمن تشکر از تمامی عوامل تولید و بازیگران فیلم، از آنها خداحافظی کرده است. جان بویگا، بازیگر نقش فین، نیز توییتی مشابه در صفحه خود در توییتر را منتشر کرده است و رسما با این مجموعه خداحافظی کرد.

همچنین آبرامز یک تصویر از آخرین روز فیلمبرداری فیلم جنگ ستارگان نیز منتشر کرده است که در این تصویر جان بویگا، دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری و اسکار آیزاک، بازیگر نقش پو دامرون دیده می‌شوند. آبرامز در پیام خود گفت:

رسیدن به چنین روزی غیر ممکن به نظر می‌رسید، اما امروز فیلمبرداری و تولید فیلم Episode IX به پایان رسید. هیچ راه مناسبی که به اندازه کافی از عوامل جادویی فیلم و بازیگران تشکر شود، وجود ندارد. من برای همیشه به همه شما وفادار هستم.

برامز پیش از این فیلم، کارگردانی فیلم جنگ ستارگان نیرو بر می خیزد (Star Wars: The Force Awakens) را بر عهده داشته و آغاز کننده سه‌ گانه جدید این مجموعه و حماسه اسکای واکر بوده است. در ادامه رایان جانسون کارگردانی فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را بر عهده گرفت و در ابتدا قرار بود کالین ترورو، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) کارگردانی قسمت نهم جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشد، اما در ادامه او به علت اختلاف نظر و عقیده پروژه را ترک کرد و در ادامه شاهد بازگشت آبرامز برای کارگردانی فیلم Episode IX بودیم.

قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ ریزی شده است. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت، مت اسمیت و دامینیک مانهن، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت نهم فیلم Star Wars حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم جنگ ستارگان فیلم جنگ ستارگان

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications