ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

مدت زمان هر قسمت از فصل آخر سریال بازی تاج و تخت لو رفت

پنجشنبه, 4 بهمن, 1397
سریال بازی تاج و تخت

به گزارش میم ست، ماه گذشته بود که شبکه HBO با انتشار تیزر تریلری کوتاه که حاوی هیچ تصویر رسمی نبود، تاریخ شروع پخش فصل هشتم و پایانی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را رسما تایید و اعلام کرد. پخش فصل هشتم این سریال از تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ (۲۵ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه HBO آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید : انتشار اولین تریلر فصل ۸ سریال بازی تاج و تخت!/ تاریخ دقیق پخش فصل ۸ سریال بازی تاج و تخت مشخص شد!

 فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت در ۶ قسمت تولید شده که طبق گفته HBO، تجربه تماشای هر قسمت مانند یک فیلم سینمایی خواهد بود. اخیرا اطلاعات جدیدی از مدت زمان هر قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones فاش شده است. در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی Orange Cinema Series و به نقل از مجله فرانسوی Premiere، شبکه HBO اطلاعات جدیدی را در این کنفرانس از فصل هشتم این سریال به اشتراک گذاشته که مدت زمان دو قسمت اول فصل پایانی این سریال حدود ۶۰ دقیقه خواهد بود و مدت زمان ۴ قسمت بعدی آن حدود ۸۰ دقیقه است.

همچنین تصویری از این کنفرانس نیز منتشر شده که مدت زمان هر ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones حدود ۹۰ دقیقه عنوان شده که طبق گفته خبرنگار این مجله، در این کنفرانس در رابطه این مورد توضیح داده شده است.

با این حال، او اطلاعات بیشتری از مدت زمان هر قسمت فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت را به منتشر نکرده، اما قابل انتظار است که این مدت زمان، میانگین هر قسمت باشد و هر قسمت ممکن است مدت زمان طولانی‌ تر یا کوتاه‌ تری را داشته باشد. Premiere در ادامه اضافه کرد که شبکه HBO مدت زمان دقیق هر قسمت را اعلام نکرده و این اطلاعات در واقع نگاه بهتری نسبت به مدت زمان هر قسمت فصل هشتم این سریال را به ما ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: خالق فصل سوم سریال کارگاه حقیقی شاید فیلمی بر اساس این مجموعه بسازد

مدت زمان هر قسمت فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت به ترتیب ۵۹ دقیقه، ۵۹ دقیقه، ۶۳ دقیقه، ۵۰ دقیقه، ۵۹ دقیقه، ۷۱ دقیقه و ۸۱ دقیقه بوده است و قابل پیش‌بینی است که قسمت‌های پایانی فصل هشتم نیز مدت زمان طولانی‌تری را داشته باشند.

سریال بازی تاج و تخت سریال بازی تاج و تخت

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications