ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

محمدحسین مهدویان ساخت ماجرای نیمروز 2 را تایید کرد

سه شنبه, 8 خرداد, 1397
ساخت ماجرای نیمروز 2

ساخت ماجرای نیمروز 2 رسما تایید شد.

به گزارش میم ست سال گذشته بود که محمدحسین مهدویان در صفحه اینستاگرامش‌ اعلام کرد که روزی فیلم ماجرای نیمروز 2 را خواهد ساخت. او پس از این اظهار نظر، فیلم «لاتاری» را جلوی دوربین برد که با استقبال مخاطبان در اکران نوروزی روبرو شد. اما امروز شورای پروانه ساخت موافقت خود را با دو فیلمنامه اعلام کرد که یکی از آنها ساخت ماجرای نیمروز 2 است. در جدیدترین اخبار فیلم و سینمیا ایران شورای پروانه ساخت امروز موافقت خود را با ساخت فیلمنامه «نامت را به خاطر بسپار» به تهیه کنندگی پروانه مرزبان، کارگردانی محسن آقاخان و نویسندگی عباس طهماسبی اعلام کرد. از سوی دیگر فیلمنامه «ماجرای نیمروز 2» به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم توانست نظر مثبت اعضای شورای پروانه ساخت را کسب کند. حال باید دید ساخت ماجرای نیمروز 2 چه زمانی شروع می شود. مثل قسمت اول، محمود رضوی تهیه کننده ساخت ماجرای نیمروز 2 را بر عهده خواهد داشت و ابراهیم امینی و حسین تراب نژاد فیلمنامه را نوشته‌اند.

مهدویان در مصاحبه های خود به فیلم های اجتماعی روز و استقبال کم مخاطبان از این فیلم ها اشاره می کند و معتقد است که مخاطبان امروز سینمای ایران نیازمند قهرمان هستند.

در مورد محمدحسین مهدویان

محمدحسین مهدویان (زاده ۱۳۶۰ - بابل) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. محمدحسین مهدویان دارای مدرک کارشناسی سینما (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره و همچنین کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صدا و سیما می‌باشد. مهدویان برای ساخت فیلم ایستاده در غبار مورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را نیز دریافت کرد. وی برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت نمود. او در هنگام دریافت این جایزه (سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران)، این جایزه را مهم‌ترین جایزهٔ جشنواره نامید. از آثار او می توان به لاتاری با بازی نوید محمدزاده، ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز اشاره کرد.

این کارگردان در بخش دیگری از مصاحبه به این مساله اشاره می کند که در این فیلم شخصی دست به انتقام می زند که هیچ نسبت خونی با دختر داستان ندارد، در واقع مهدویان تلاش کرده تا این را نشان دهد که قرار نیست همه افراد جامعه برای اینکه یک وظیفه را انجام دهند انگیزه شخصی داشته باشند.

ساخت ماجرای نیمروز 2

منبع: آی سینما

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications